Breaking News
Loading...
June 2, 2011

Info Post
Ini je la standart yang ada pada wakil rakyat di pkr selangor, dah jadi kerajaan pun buat perangai macam dia tu masih lagi pembangkang, apa la punya bodoh wakil rakyat pkr ni, rakyat lantik kau untuk jadi wakil mereka supaya apa yang korang cakap berdegar-degar dulu masa kempen di terjemahkan dengar gerakerja, ni tak, dah jadi wakil rakyat pun nak berdemo lagi...

Korang tengok sendiri 3 gambar di bawah tu, sekor ahli parlimen dan 2 ekor adun, perangai huduh, dok berdemo lagi walau pun dah ada kuasa untuk settlekan masaalah rakyat, ingat berdemo tak boleh settlekan masaalah rakyat.

zuraida kamarudin, mp ampang.

suhaimi shafie, adun seri muda

nik nazmi, adun seri setia...

Kalau macam ni la standart wakil rakyat yang ada di selangor, sikit-sikit nak demo, sikit-sikit nak demo, bila masaalah rakyat nak kasi settle, bangang, bodoh, samdool, itu perkataan yang sesuai untuk wakil rakyat pakatan haram ni...

7 comments:

Anonymous said...

DAH DARI DULU LAGI KERJA DIA ORANG BERDEMO, ITU AJALAH YANG DIA ORANG RETI, NAK TOLONG KAUM PENAN, BERDEMO, NAK SURUH TUDUH PEROGOL, BERDEMO, NAK SURUH RAKYAT MENDAPAT AIR YANG MURAH, BERDEMO. KERJA LAIN TARAK RETI. PIRAAAH.

Anonymous said...

wakil rakyat pkr menang kerusi kerana kes demo bnyk sgt dulu sampai terkenal,jadi tak terkejut bila jadi wakil rakyat aktiviti paling suka adalah demo diterajui mak lampir kertu serta si ketot,mereka tidak ada kerja nak buat,nak tolong rakyat PRU belum lg,bila esok pru lusa turunlah jumpe pengundi buat program btemu rakyat

Anonymous said...

memang sangat haprak, melayu mudah lupa. bukan nak jaga tatasusila ke, imej melayu ke, yang diorang tau diorang bagusss sangat. taik babi semua tu.

Anonymous said...

mana mat sabu? kaki komplen. dia pengkagum diri. la ni dia dok komplen agama la pulak, jenis kaki komplen, lubang juboq dia pun tak kena belaka.

Tuan Tanah said...

BRO APSAL KAU MASUK KAN GAMBAR LEMBU JER..SAMPAI 7 EKOR LEMBU TU NAK BUAT APA?

MARI KITA DESAK KERAJAAN HAPUSKAN SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN UNTUK BINA BANGSA MALAYSIA!!!

Anonymous said...

jangan salahkan mereka..kerana demo sudah sebati dengan mereka..tapi janganlah pulak UMNO terutama UMNO selangor ikut jejak langkah diaorang yer.. boring la demo demo ni..dah demo diaorang ni very low class..ada ke tulis pakai marker kat manila kad jer..aduh.

Anonymous said...

Muahahahahaha... mu demo2 awatnya? Ada kuasa pi la selesaikan. Dok demo2 watpo? Elok masuk maharaja lawak la semua!