Breaking News
Loading...
June 14, 2011

Info Post

Memang cibai punya pas, perjuang menatang apa yang kau bawak sehinggakan siti hasnah berjaya di murtadkan oleh puak ifc yang di sokong kuat oleh dap dan khalid samad.

Cerita siti hasnah di murtadkan secara terancang oleh ifc hanya di pandang sepi oleh pas pulau pinang, pas pulau pinang langsung tak datang membantu majlis agama pulau pinang yang teruk di maki hamun oleh puak-puak ifc dan dap.

Kenapa pas pulau pinang senyap, adakah pemimpin pas pulau pinang juga sudah murtad? mana pergi salleh man? dok cuci rambut kat salon lagi ke? inilah sikap dan perangai haram jadah pas, menikus bila orang kafir murtadkan orang islam tapi dalam masa yang sama mereka mengaku, mereka lah pejuang islam...khaaak thuuuii.....

Baca cerita selanjutnya di pisau.net

8 comments:

airman_1 said...

pas bukaN isle

Anonymous said...

bangsat punya PAS !!! Do something if you all ada teloq

hassan said...

UMGOK buat hududlah, pancung dia. Kan kata perjuang agama

Anonymous said...

Hei Hassangok,

PAS yg beria2 nak buat hudud...! Ko suruh PAS pancung laa, ngok! Ini.., usahkan nak angkat pedang nak pancung.., BUKA MULUT PUN TAK DAYA...!

Ekkk..ktuuiiihhhhh....!! (dengan kahak2 aku sekali)

Pak Tam said...

PAS bukan parti Isle lagi doh. Pemimpin PAS yg paling banyak tanggung dosa kerana sudah lebih 30 tahun bohong org Melayu/Isle hingga berpecah belah antara Melayu UMNO dengan Melayu Pas. Siapa yang nak tanggung dosa org UMNO yang sudah dikafirkan, diboikot, dinikah semula kerana didakwa UMNO itu kafir. Pemimpin PAS itu pun masih hidup lagi jadi Presiden PAS sepatutnya dia kena jelaskan isu ini. Mengkafirkan org Isle lain bukan perkara boleh main2. Apa dah jadi dengan PAS hari ini? PAS tukar dasar perjuangannya tinggalkan negara isle hanya utk membolehkan berkawan dgn DAP yg jelas anti Isle kafir harbi di Malaysia?

Anonymous said...

bongok sungguh hassan ni, kan PAS yang dok jaja hukum hudud.ehem.. tapi kasi hudud dulu abang mat syabu 121. baru adil.

abu idris said...

arrayah.info : kembalikanlah khilafah, agar khalifah mengistiharkan perang memerangi orang-orang yang murtad sebagaimana khalifah abu bakar lakukan.

Anonymous said...

-Heran apa pasal dari dulu tadak orang ketengahkah pasal DAP yang dalam 5 tahun dah bangunkan terlalu banyak rumah yang setiap bijik harga bejuta. Tadak Melayu yang mampu beli. Rumah yang kos sedang dan murah haram diorang nak luluskan. Balik Pulau yang dulu majoriti Melayu skrg penuh dengan rumah RM bejuta khas untuk Cina. Bukan kat Balik Pulau saja benda ni berlaku malah seluruh pelosok Penang, DAP dengan sifat anti Melayunya nak memenuhkan Cina seluruh Penang dan halau Melayu semua keluar. Yusmadi dan geng2 Melayu PKR dan PAS terang-terang sanggup tengok bangsa sendiri jahanam merempat di tanah sendiri. Tadak apa yang depa perjuangkan melainkan kita tengok hasilnya Melayu, Mami, Mamak dan India semakin hina di bumi Penang. Sure dalam projek perumahan kos tinggi ni puak2 DAP dapat panggu hadiah. Yang puak Melayu PAS PKR dapat la jugak habuan tutup mulut. 5 tahun lagi puak Guan Eng ni memerintah, sure Penang jadi macam Palestin. Ulama2 sepatutnya memfatwakan "HARAM ORANG ISLAM PENANG MENJUAL TANAH KEPADA BUKAN ISLAM". Apa pun Nik Aziz Nik Mat amat dihormati. Harap Tuan Guru datangla ke Penang dan tengoklah sendiri apa yang Guan Eng dah buat di Tanah bertuah ni.Islam tidak tertegak dengan baik di Penang sejak sekian lama malahan bangsanya dengan penuh kehinaan menitiskan air mata menjadi pelarian di Tanah sendiri. Malu dengan cucu cicit kita kelak.





-Waktu Guan Eng mula2 jadi menteri dulu, dia mengaku berpegang kepada "Amar makruf nahi mungkar". Aku sendiri kagum dengan apa yang keluaq dari mulut si laknat ni masa tu. Tapi 5 tahun dia jadi KM haram 1 apa pun dia tak buat untuk menegakkan "Amar makruf nahi mungkar". Cakap kosongnya hanya untuk menyelesakan Melayu dan PAS sebaliknya hati Guan Eng ni penuh dendam dan bencikan Melayu. Mesyuarat nak suruh Yusmadi dan JAIPP kukuhkan usaha memantau perbuatan sumbang jauh sekali. Sejak dari zaman Koh Tsu Kon pantai Seagate memang terkenal sebagai tempat bezina, pemimpin UMNO Penang masa tu pun tak dinafikan goyang kaki, makanan masuk perut (kalau-kalau dapat perintah nanti, try la ulang lagi kalau nak kena maki). [Tapi tanah Melayu depa ambik berat. Cina dah banyak tanah kat Penang, cukup2 la.] Namun, tempat berzina semakin bertambah di area Quensbay. Si badigol Guan Eng cuma pandai mempermainkan Islam dan Melayu dengan slogan "Amar makruf nahi mungkar". Sial punya apek Guan Eng. DAP SANGAT BENCIKAN ISLAM DAN MELAYU. SIKAP PERKAUMANNYA BERBAHAYA DI PENANG. DAH TAK BOLEH SABAR DENGAN DAP, RASA MACAM NAK ..............