Breaking News
Loading...
June 22, 2011

Info Post
Aku tak tahu dah berapa ratus laporan polis dah di buat, tapi aku tengok, polis dan kdn masih berdiam diri dalam kes rusuhan bersih ni, penganjur rusuhan tu, ambiga dan mat sabu masih boleh jalan-jalan pi sana pi sini lancarkan rusuhan tu peringkat negeri.

Tak pasti polis nak tunggu sampai bila baru nak tangkap penganjur rusuhan tu, polis kena ingat, bukan semua rakyat malaysia yang bersetuju dan meyokong perhimpunan tu, hanya segelintir je mereka-mereka yang taksub pada anwar yang gilakan nak buat rusuhan, kepada encik-encik polis, ambilah tindakan segera, jangan sampai rakyat kata polis lembik dan rakyat dah tak respect lagi dengan polis.


1 comments:

Wake UP! said...

Salam. Sepatutnya semua yang dah buat laporan polis tu, turun ke KL 9 Julai ni dan berdemo sama lawan BerSHIT.