Breaking News
Loading...
June 16, 2011

Info Post

Nak tergelak aku bila baca komen yang dipertua persatuan ulama malaysia kononnya kartun dalam utusan malaysia menghina islam, apa yang di hinanya?

Kata ydp pum tu, kartun seperti itu dilihat cuba memperlekehkan pandangan alim ulama dan memberikan tanggapan negatif kepada Islam.

Aku nak tanya pada ydp pum tu, ulama mana dihina? adakah dengan keluarnya kartun tu, ulama pas rasa diri mereka dihina, kalau yaa... maka mereka patut di hina pun pasal selama ni mereka lah yang memperlekeh, mempermain dan memutarbelitkan undang-undang ALLAH.

Aku malas nak ulas panjang dalam hal ni, korang tengok sendiri video dari ustaz kazim mengenai penjelasan tuduhan zina tampa 4 orang saksi. dengar dan fahamkan...



2 comments:

Anonymous said...

Persoalannya adakah ulamak di malaysia... Siape yang iktiraf ke 'Ulamakan ' Mereka. Ade ke badan pengiktirafan yang melihat dari sudut ilmu , kepimpinan sahsiah dan lain2 ,lalu melantik mereka jadi ulamak.... Pada saya PAS hanya melahirkan ULARMAK atau ALAHMAK yang bercelaru fatwanya dan juga membimbing kearah kesesatan dan perpecahan ummmah.Jawatan Ularmak dilantik oleh kalangan mereka sendiri....Kalau nak bandingkan dengan ulamak pewaris Nabi, PAS jauh ketinggalaan... ALAHAIII PAS jauhnye tertinggal,,, dengan DAP pun tak sanggup berhujah..

Anonymous said...

inilah komen terpilih oleh PUM,patutnya kena komen juga pasal Islam mengharamkan liwat dan aktiviti pelacuran tanpa melihat siapa pelakunya, tak kiralah orang politik ke atau bukan.