Breaking News
Loading...
June 23, 2011

Info Post

Selama 57 tahun pas hidup di malaysia ni, apa kejayaan pas dah capai dalam menagani isu murtad, jawpannya zero... pas hanya mampu meyalak bila ada pertubuhan lain yang spark kan isu itu, tapi bagi pas sendiri nak handle isu murtad, memang tak ada. (cuba buktikan)

Kalau kita masih ingat lagi sekitar tahun 2004, ada satu kes mutad beramai-ramai di kelantan yang membabitkan mereka ni beramai-ramai masuk agama hindu, kalau tak silap aku kes tu berlaku di tumpat.

Bila murtad beramai-ramai berlaku di kelantan pas pun tak mampu nak buat apa-apa, tapi bila menteri di jabatan perdana menteri keluar kenyataan pasal murtad, pas jadi anjing menyalak cukup kuat, kononnya jamil khir menipu pasal statistik la, jamil khir tak buat kerja tu pasal banyak yang murtad, tapi pas sendiri buat apa?

Malah sekarang ni, pas pun bersekongkol dengan ambiga, seorang peguam bela yang membela orang-orang islam yang nak murtad, apa cerita...

2 comments:

Anonymous said...

biase la bro det pas memang cibai.

Anonymous said...

PAS ITU KELDAI