Breaking News
Loading...
June 15, 2011

Info Post

Macam-macam cara yang puak-puak pkr ni buat untuk mengalihkan perhatian rakyat dari mentelaah kes liwat anwar, terbaru malaun todi ni kata ada orang ugut nak rogol dia, ugutan tu kononnya di tulis dilaman fb, katanya ada orang nak rogol dia...

Haahaahaa... besar punya haram la, muka macam siput sedut pun ada orang nak rogol ke? tapi kalau ada yang lalu nak rogol minah tu korang rogol je la, tapi korang ushar line dulu, make sure tak ada 4 orang saksi lepas tu pancut je kata mana-mana, pasal puak-puak tu tak percaya pada dna, depa percaya pada 4 orang saksi walaupun dalam hukum islam mengambil kira bukti yang di sebut qarinah.


16 comments:

Anonymous said...

hhahahahahahahahhahahahahahaha....wakakakakakak

Anonymous said...

Betina ni patut dirogol kerana tak sayang mulut.
Poraaah betina hapak

Anonymous said...

pakai cawat besi la oiii...siang malam

Anonymous said...

Tak usah tulis macam tu Aisah ni perempuan biar dia mengata orang Umno tp kita jangan kata doakan kesejahteraan untuknya. Tapi pernah juga dengar Si Aishah mengutuk DS Najib tapi biar dosa fitnah tu dia tanggung orang Umno jgn kata dia berdosa hukumnya.

Anonymous said...

Muka ni.. Baik aku melncap sendiri jer...

Anonymous said...

dok tunggu apa lagi pi la cetak banyak-banyak ceramah ustaz kazim tu lepaih tu edar le kat org ramai bagi org ramai faham

Anonymous said...

Sebenarnya,dia ni nak merasa sangat anwar ibrahim punya butoh,tu pasal dia merepek saja.
alamaklum la papa hebat.
baru dia senak

mat said...

kena bawak 4 saksi

Anonymous said...

jgn2 bang nuar, tk?

Anonymous said...

Ari tu ngutuk org bedegar2...ni baru dpt msg nk kena rogol dah ketar.. Sri Kandi PKR ABAH KAU!!!!!!!!

Anonymous said...

Ni nk khbag skit BETINA ni.. WEIII !!! KAU INGAT SRI KANDI PKR TU BAPAK KAU YG PUNYA KAA !!!!!!1

Anonymous said...

hukum dari mana kamu pakai kes rogol bawa 4 0rang saksi...

maun said...

Kesian aku tengok pencacai UMNGOK ni..akhlak teruk betoi..bertaubat le, dok kat dunia ni tak lama mana, kemewahan pun tak seberapa, penat beb diakhirat nanti

usin said...

eleh!! org yg ugut rogol tu gempak je. ada ke nk rogol org cerita dulu kt facebook? perogol paling bodoh la tu. minah bontot ayam ni saja nk buat cerita sensasi. konon ada org niat nk rogol dia. kira ramai jantan selera kt dia la tu. kalau tengok body mungkin ada yg selera. tp bila tengok dia bercakap, baik ramai2 puasa sunat...

Anonymous said...

aiiiyaa nyonya lu punya muka selupa itu cincorot pun ada olang mau logol sama lu ka..wa ingat aa itu olang tatak siuman oo mau logol sama lu..wa ingat aa itu latok nik aziz pun tatak lalu oo mau lu punya p**i...wa ingat lu bikin lain celita la nyonya sebab ini celita tatak syok la nyonya...wa ingat aa kalau lu jual lu puny p**i pun tatak halga oo paling mahal pun wa ingat 30 sen pun olang tatak mau oo nyonya

rambu said...

bubuh dalam guni, pos ke jerman... sana banyak timun...DIY maaa!!