Breaking News
Loading...
June 17, 2011

Info Post
Haa... ni dia statistik gejala sosial di selangor, pertumbuhan banyak tempat-tempat maksiat yang payungi oleh exco kerajaan negeri dari dap menjadikan selangor antara negeri yang berada di ranking paling top ops noda.

Ini bukan omong kosong beb... korang tengok sendiri statistik di bawah tu, dan cuba pula bandingkan sebelum pakatan haram perintah selangor, jauh lebih teruk sekarang ni, rakyat selangor dah buat silap besar dengan mengundi pakatan haram, dulu rakyat selangor selalu di momokkan kononnya mereka lah yang paling hebat memerintah, tapi bila diberi peluang, pertumbuhan rumah maksiat, hotel bajet dan penyalahgunaan dadah lebih teruk sekarang ini.

Tengok statistik di bawah tu dan nilaikanlah sendiri, inikah yang dikata merakyatkan ekonomi negeri selangor, atau merakyatkan rumah pelacuran di selangor, orang selangor yang ada otak di beri ALLAH fikir-fikirkan laa..


2 comments:

Anonymous said...

Klang bandar diraja mewah beb.hotel bajet cam cendawan,korang klu nak berurut dtg la bukit tinggi klang,sini mmg port.M.T.G.uhuhuu.urut sheedapppp...

Bingai @ Bangang said...

aku tak suka kena urut sebab tak tahan GELI. Ada yang kena penyepak kang. hehehe...
kalau aku yang urut, takpa. memang menggelikan. kah kahkah