Breaking News
Loading...
June 3, 2011

Info Post
Jam 4 petang ini, semua perwakilan akan mengundi bagi menentukan siapa yang layak menjadi timbalan presiden, naib presiden dan ajk pas pusat, aku difahamkan oleh berberapa orang petugas harakah daily yang aku jumpe dalam bilik media di tingkat satu, mereka kata, mengundi hari ini, tapi keputusan akan di umumkan hari ahad....

Ini bermakna, kertas undi perwakilan akan di peram selama sehari semalam, aku tanya budak harakah daily tu kenapa buat macam tu, kata mereka "takut ada yang balik awal, pasal calon mereka kalah, nanti dewan kosong pulak" aii teruk jugak sikap berpuak-puak dalam pas ni ekk.. dulu kata umno, tapi rupenya pas lagi teruk, mana ada demokrasi macam ni, kertas undi di peram sahari semalam, kalau macam tu, naya la kat calon-calon, katakan lah husam dah confiden menang, last-last bila kertas undi dikira, dia kalah, husam boleh tuduh, jawatankuasa pemilihan sudah tipu kertas undi.

Tapi itulah demokrasi ala pas, cuba kalau umno yang buat, dah tentu, macam-macam yang pas tomahkan... apa pun korang tengok je la gambo ni dulu...



























8 comments:

Anonymous said...

wOOOOO elly WONG PAKAI BAJU KURUNG.....???? pUKI DIA PUN TINJUK KAT ORANG...

Anonymous said...

Cuba bayangkan Mahfuz pakai ketayap puteh macam mana rupa nya.

Anonymous said...

Aper sal Mampos..ehhh..silap.. mahfus tue mukernyer hitam semacam? x der seri....

pisau said...
This comment has been removed by the author.
hassan said...

ini blog banggang

tiara said...

lu la bangang!

hassan said...

banggang @ benggong, hari ni sabtu ker ahad...

Anonymous said...

Jangan jealous bro...

Ini bukan perhimpunan UMNgOk @ UNporNO...

Kalau UMNgOk punya...kepoh...sana suap...sini hulur...sana rasuah...

Ialah nak dapat projek...

Pijak sana, pijak sini, tendang sana, tendang sini...

Menjijikkan...

Tak tahu malu...

Rakyat yg bijak dan pandai aje yg tau menilai...mana intan mana kaca...

Tapi nak buat macam mana...bila time mengundi...yg datang menyibuk...orang2 yg bangang, yg tak tau apa2, yg tak kisah apa2 yg membuang undi...

Patutlah boleh menang sampai 50 tahun...

He he