Breaking News
Loading...
July 15, 2011

Info Post
Sejak bermulanya kes anwar pandikutti meliwat saiful, rumah tangga dan keluarga anwar mula huru hara, bermula dengan pemberontakan ehsan anak lelaki tunggal anwar menempelak perangai tak senonoh bapaknya dan perang antara ehsan dan nurul izzah bukan jadi rahsia lagi.

Timbul pulak video prono lakonan anwar, lebih parahkan keadaan, sampaikan hampir berentakan rumah tangga nurul izzah apa bila keluarga mertuanya percaya lelaki yang menyudu pelacor cina itu adalah besan mereka. sampaikan untuk meredakan keadaan maka terpaksalah mereka sekeluarga pergi bercuti.

Dan yang terbaru, cerita yang aku dapat dari segambut, sekali lagi rumah anwar bergegar, kali ini yang kasi gegar ialah nurul izzah, menurut sumber, nurul izzah sudah mula meragui perangai papanya, nurul izzah sudah mula percaya jantan yang menyudu pelacor cina itu adalah papanya sendiri, berdasarkan berberapa faktor, antaranya, papanya langsung tak berani saman eskay, walhal dia tahu papanya manusia yang paling suka dan cepat manyaman orang.

Faktor yang lain ialah, kegagalan wan azizah menunjukan jam omega, kalau kita masih ingat masa kempen prn sarawak, wan azizah mengakui jam omega tu berada dalam simpananya, kita ingat dia menipu wartawan je, rupanya dengan anak dia sendiri pun dia tipu, diceritakan pada aku, nurul izzah pernah memintak maknya tunjuk jam tu pada dia, tapi wan azizah bagi macam-macam alasan, ini menguatkan lagi rasa dalam diri nuru izzah memang lelaki itu adalah papanya dan eskay tidak berbohong.
Published with Blogger-droid v1.7.2

11 comments:

Anonymous said...

Dah muak cerita DSAI ni ...

Anonymous said...

aku tak muak pun!!cerita si BABI aka DSAI aka PELIWT TUA KUTUK ni lagi banyak keluar lagi bagus..selagi dia tak mampos orang tua kutuk ni akan senantiasa berbohong dan menipu. Kalau bab memfitnah tu jangan cakap la. Dia bukak mulut jer fitnah keluar dari mulut dia..so lebih banyak keluar berita si BABI ni lagi bagus..heheheh

Anonymous said...

Apa nak buat, lama kelamaan kebenaran akan terserlah juga...

Anonymous said...

KALO BETUL2 IZZAH NAK CARI KEBENARAN, SURUH MAK DIA TUNJUK SAJA JAM TU KAT IZZAH SECARA PERSONAL. JGN SAMPAI NATI IZZAH SENDIRI JADI KORBAN AKIBAT PERBUATAN AYAH DIA SENDIRI. MUGKIN JUGA AKAN BERCERAI BERAI DGN SUAMI AKIBAT PERBUATAN AYAH SENDIRI. PADA IZZAH, 1 SAJA NASIHAT SAYA, JIKA ANDA BTL2 SAYANGKAN AYAH ANDA, DEMI AGAMA ANDA DAN KELUARGA ANDA, SURUHLAH AYAH ANDA BUKTIKAN KEBENARAN DIA.(SEKURANG2NYA KEPADA KELUARGA ANDA SAJA). INGAT, YG HIDUP PASTI MATI. SETIAP PERBUATAN PASTI DIBALAS DIAKHIRAT KELAK.

TIDAK ADA 1 KERUGIAN PUN UNTUK AYAH ANDA MEMBUKTIKAN KEBENARAN MALAH AKAN MENDAPAT LEBIH BNYK KEBAIKAN PADA KELUARGA ANDA SENDIRI. MELAINKAN ANDA MMG SENDIRI X MAHU MENGECAP KEBAHAGIAAN. LAMBAT LAUN PASTI KEPUTUSAN DAN KEBENARAN AKAN TERBONGKAR. ALANGKAH RUGINYA IZZAH KETIKA ITU SUDAH TIADA SUAMI TERCINTA DISISI UTK MENGADU.

INGAT, SENGGUHNYA ALLAH YG MEMBOBALAK BALIK HATI HAMBANYA. HARI INI SUAMI ANDA MASIH PERCAYA ANDA DAN AYAH ANDA. TP BAGAIMANA HARI ESOK YG MGKN DIA SENDIRI MEMINTA AYAH ANDA MEMBUKTIKAN KEBENARAN ITU? SAYA TAHU, ANDA AMAT SYG KAN AYAH ANDA,TP BKN BEGINI CARANYA.

TANYA HATI ANDA SENDIRI IZZAH..
1) KENAPA AYAH AKU X NAK BUKTIKAN KEBENARAN.?
2) KENAPA AYAH AKU SANGGUP BIAR AKU DLM PERTELINGKAHAN DGN SUAMI?
3) AYAH AKU AMAT BERMAURAH, KENAPA DIA TIDAK SAMAN SAJA MEREKA YG MEMFITNAH DIA?
4) APAKAH AKU NI BKN DARAH DAGING DIA HINGGA DIA TIDAK SANGGUP MEMBUKTIKAN KEBENARAN ITU PADA AKU? PASTINYA AKU BKN DURI DLM DAGING UTK MENGKHINATI DIA. KECUALI IANYA BENAR, MAKA KEBENARAN YG PAHIT TERPAKSA ANDA TELAN ASAL JGN MENGADAIKAN AGAMA ANDA.

HARAP IZZAH FIKIR2KAN LAH SEBELUM TERLAMBAT.

kadir said...

perlu selalu diulang supaya rakyat malaysia tak lupa akan aksi gerudi "anwar jantanlista"

TokAyah said...

Tak perlu cerita panjang2 suruh bapa kau bersara saja dari politik dan pergilah dapatkan suaka politik dari mana2 negara. Lagi lama dia berkecimpung dalam politik lebih byk fitnah keluar dari mulut dia. Cukup memalukan sebagai orang tua. Lihat yang terkini kes konon Hadi di seret kedalam trak dan di humban ke lokap. Apa ke benda ni?

Anonymous said...

Izzah,

Kalo ko tak ngaku bapak ko tu panglima seks negara, memang ko takder naluri kebenaran langsung.. Hidup dalam 'denial' spanjang masa...

Hidup sbegini sesuai untuk menjadi pembangkang spanjang hayat...; jangan harap utk dapat memimpin negara...

What a waste..!

Anonymous said...

selagi anuar berjuang untuk ke putrajaya selagi tu cerita benar ni jgn dibiarkan layu

maun said...

Dah tak ada fitnah lain ke...kahkahkah..UMNGOK UMNGOK!! dah kehabisan modal le tu...umurpun dah tak panjang akan lenyap ditelan bumisedikit masa lagi..huhuhu

Anonymous said...

Izzah,saya amat meghormati kamu dengan pendirian dan kekuatan kamu sejak dari tahun 1998 lagi...tapi sedikit kecewa apabila kamu takut untuk menjadi diri sendiri kebelakangan ini...ramai tahu ia benar dan jauh di hati kamu pun pasti tahu kebenaran nya

Anonymous said...

aku suke blog ni
buat kan aku bertambah nk sokong Pakatan Rakyat (PR) pru 13 ni
hehehe