Breaking News
Loading...
July 18, 2011

Info Post
Tanda-tanda yang memang israel pun turut menyokong bersih, korang tengok sendiri gambar tu, jeruselam post mengeluarkan berita yang demo bersih di gangu oleh pihak polis, amat jarang sekali apa-apa event yang berlaku di malaysia, beritanya di muatkan dalam jerusalem post ni.

Tapi perhimpunan bersih ni ada kelainannya, ambiga mengaku menerima sejumlah dana dari negara luar, tak payah tanya dari mana, semua orang tahu, dana itu datangnya dari amerika menerusi NED (National Endowment for Democracy) sebuah pertubuhan milik CIA yang di gunakan oleh yahudi untuk membantu negara-negara yang gilakan demokrasi tampa batasan.

Sekarang dah terang, tak payah nak suluh-suluh lagi, selepas mereka mengambil yachad sebagai model untuk mereka berarak dan pengakuan ambiga yang di menerima dana dari NED, jelas, perhimpunan bersih didalangi oleh yahudi laknatullah.

So apa cerita sekarang ni...???


5 comments:

Anonymous said...

KENAPA????
MENGAPA?????

TIDAK DITUNTUT KEADILAN YANG TERANG TERANG DIZALIMI OLEH YAHUDI ISRAIL

UNTUK APA????
DIPORAK PERANDAKAN KEAMANAN YANG DIKECAPI

SUNGGUH TAK BEROTAK MANUSIA SKANG
HANYA PENGTINGKAN PERUT & TEMBOLOK SENDIRI

Anonymous said...

mesti la yahudi nak ambik berat. dah brapa banyak duit dia invest dgn sheikh al-jub

dari dulu lagi puak2 yahudi ni mmg suka bagi duit utk buat benda terkutuk.

p/s: cuba la buat benda yg bermanfaat. ada satu website ni siap bg duit lagi nk galakkan org membaca. free pulak tu.

dah la membaca 1 sen pun tak payah bayar (mcm kat library) sedar-sedar kita pulak yang dibayarnya

Anonymous said...

Inilah kerja Penyembah Syaitan (Freemason) yg ramai tak menyedari, sebab sejarah silam tidak diamati, dilekakan dengan politik negeri, anak muda dilekakan dgn hiburan, ulama dilekakan dgn fatwa sendiri

Anonymous said...

kenapa tak jerit hancur!hancur! hancur! hancur israel..hancur!hancur!hancur yahudi....sebenor nya puak2 anti kerajaan tu..pencinta Israel.

Megat Alam Gempita said...

PAS akan kata berita Jurusalem Post ini adalah falsu dan fitnah dari UMNO semata-mata...jawapan tipikal dari puak-puak langau hijau bengap berkepiah putih...