Breaking News
Loading...
July 6, 2011

Info Post
Aku tak tahu sapa yang hantar sms ni kat aku, bila aku call balik, semua nombor tu tak jawab, aku rasa sms tu di hantar menggunakan nombor broadband kut.

Sms tu meminta semua penyokong bersih berkumpul di sogo dan di berberapa chek point lain seperti yang di cadangkan dulu, kat bawah ni adalah ayat-ayat dari sms yang aku terima sejak dari jam 3 petang tadi.

Dimaklumkan pada 9 julai ini berjalan seperti yang di jadualkan jam 2 petang, berkumpul di sogo, masjid jamek kampung baru, dan dataran dbkl (hadapan dataran merdeka). kita bergerak dari 3 lokasi ini ke stadium merdeka, sila pakai baju (bersih) warna kuning.

Dimaklumkan juga saudara zulfikar, ahli biro politik amk, akan di panggil ke mahkamah majistret kajang jam 3 petang ini untuk tuduhan memakai baju (bersih) pada sidang ahli majlis (majlis perbandaran kut) mohon teman-teman hadir dan sebarkan...

Nah ni apa cerita ni... berarak dari 3 lokasi baru sampai ke stadium merdeka, aku harap polis tak bagi permit untuk bersih buat perhimpunan di stadium, pasal perarakan tetap juga akan berlaku, kesesakan dan huru-hara pasti akan juga berlaku... siapa nak bertanggung jawab ni..?

10 comments:

Anonymous said...

aku pasti ambigo dan mat sabu akan di tahan bawah isa, pasal dia orang dua ekor tu degil dan melawan titah agong.

Anonymous said...

Kena kunci tangan dan matikan langkah Ambiga ni...dengan apa cara sekali pun dia dan konco2nya akan mencari helah seboleh2nya mereka tetap bertujuan untuk berarak melalui jalan2 yg telah dirancang pada awalnya!!!

Anonymous said...

dah bagi buat kat stadium shah alam tu bersyukur la

banyak petak parking ada dan jugak tak jem

stadium merdeka tak ada dan tak cukup petak parking....

lagipun jem.....

Anonymous said...

sembelih aje buat rendang hari raya dah dekat ni....

Anonymous said...

lebih baik campak kat kolam buaya!

Anonymous said...

Harap PDRM ditempatkan di kawasan strategik ibu negara sabtu ini,pasti mereka ada muslihat demo di jalanan mungkin ada segelintir dr mereka akan buat,Kepada penganjur BERSIH,pas serta orang melayu yg pergi ikuti perhimpunan itu,Saudara boleh dilabelkan PENDERHAKA kepada Raja Melayu sekiranya jalanan menjadi perhimpunan itu nanti. Rasannya pihak PDRM tangkap terus Ambiga Panddykutty bersama semua AJK BERSIH abis cerita,

Anonymous said...

Nama pun paknana...

Anonymous said...

sapa2 yg dapat sms tu p la repot cepat kat PDRM supaya pihak PDRM tangkap ambiga dan konco2nya , jelas depa tetap nak huru harakan negara. celaka punya manusia

Anonymous said...

KL kalau BERSIH kan bagus....apa yang nak takutkan...hari biasa pun jem....tau je jem balang biru dok tidoq je.Kesian kat diaorang kena kerja lebih masa tu...bukan ade obertaim pun. Agak agak diorang nak pegi jage ke?Report yang dok ade skrg ni pun dah beribu nak kena siasat.....najib , hissham tau apa...asyik makan angin je..masalah tinggal kat KJ hero koling tu....dia pun dah tonggeng buntuk kat BERSIH.Alahai kau orang buat biase je lah kes ni...biar najib sendiri turun padang, duit rakyat bah banyak di joli baru ni!

Anonymous said...

Ye la, nak harap bro him ali pun, rasanya tulur dia dah jadi keropok lekor mini....PATROIT, GEMPAR semua dah istihar batal himpunan ari tu...betul2 diorang ni bodoh politik le...kena main ngan Ambigo sabu six gun kampeni.Malu malu...Dah lah, buat bodo je lah tak yah susah susah.