PANAS: Sistem IT Bukit Aman Dalam Bahaya... Bhg 2

Macam yang aku tulis hari tu klik sini, sistem IT bukit aman berada dalam keadaan bahaya, pasal ada musuh dalam selimut di bukit aman yang berkerja sama dengan negara jiran kita yang menjadi musuh tradisi kita, tak payah nak ulas panjang, aku rasa korang tau la negara mana yang bermusuh dengan kita tu ekk...

Ok kali ni aku nak dedah pulak 3 syarikat yang menjadi proksi kepada musuh negara kita tu, hari tu aku dedahkan 1, nama syarikat tu nz gemilang, tapi hari ni ada 2 lagi syarikat yang menanguk keuntungan atas angin, 2 syarikat ialah kelisa technology dan rania recources, apa yang bestnya tentang kedua-dua syarikat ni ialah, ia di miliki oleh adik beradik, kalau kita tengok maklumat syarikat tu di ssm, (gambar bawah) alamat kedua-dua syarikat tu pun di tempat yang sama dan di dalam bangunan yang sama malah, adakah nama bapak owner syarikat tu secara kebetulan pun sama? korang pikir sendiri.

Soalnya sekarang ni, macam mana bukit aman boleh terlepas pandang perkara ni? adakah betul bukit aman terlepas pandang, atau bukit aman buat-buat tak pandang? tahukan bukit aman yang ketiga-tiga syarikat ali baba ini merupakan syarikat proksi kepada seorang cina dari singapura? atau mungkin segala maklumat mengenai 3 syarikat ali baba ini telah di kaburkan oleh tiga orang manusia berpangkat DSP, SUPT & ACP yang aku cerita dulu tu?

Kita semua kena ingat ini melibatkan kepentingan strategik negara, aku tak kisah kalau syarikat adik berdik tu supply petai, kangkung, pansel atau tonner, tapi ini melibatkan IT, seharusnya bukit aman menyiasat dulu siapa pemilik syarikat, asal usul syarikat dan siapa di belakang syarikat itu, nanti aku bagi tau korang sapa pulak cina di belakang 3 syarikat ali baba tu.

Comments

Anonymous said…
Kena siasat sedalam dalamnya ni....

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID