Breaking News
Loading...
July 6, 2011

6 comments:

Anonymous said...

blh percaya ke diorg nak undi BN??? Baik2 Datuk Seri, banyak pengalaman yg telah berlaku sebelum i.

Anonymous said...

setuju sgt.... cina ni otak crdik...depa mmg otk buat duit tp pntgkan kaum sndri ja...mgkn x suma tp kbnykannya..kalo orang melayu kalo dibuat baik jaga elok2 lma2 akan tersa budi juga kalo cina blum tntu.....the history tells evrythg

Pemuda TG said...

Kalau semua cara pun tak boleh, nak buat cara mcm mana lagi...BN needs all Malaysian votes

Anonymous said...

Allah boleh membolak balik hati manusia. Siapa tahu disaat mengundi mereka sokong BN pulak.

Anonymous said...

Tu la untungnya jadi anjing menyalak untuk BN. Ada habuan dan projek macam-macam.

Percaya tak yang hadir tu semua penyokong Pornomaster dan KPI?

Anonymous said...

Anon 12.49am... yang banyak ambil dana AIM pula adalah Melayu PKR. Duit kerajaan ambil untuk berniaga tetapi mulut maki hamun kerajaan...sokong PR. Aku pun hairan hairan orang-orang PR ni, cakap tak serupa bikin. Jiran-jiran aku kutuk kerajaan tapi hari-hari gi shopping kat Kedai i malaysia. Masa sakit gi klinik satu malaysia...apa cerita?