Breaking News
Loading...
July 6, 2011

Info Post

Bagi aku sebab, kenapa perhimpunan haram bersih mesti di teruskan juga, ambiga dah menghadap YDP Agong, dan YDP Agong tak ada masaalah untuk menerima ambiga menghadap.

Ambiga boleh guna kesempatan menghadap Agong untuk menyampaikan hasrat yang terbuku dalam hati dia dan aku yakin dan pasti Agong sudi mendengar apa yang ambiga nak sampaikan tu, jadi buat apa lagi nak di buat perhimpunan di stadium lagi?

Tak ada sebap lagi kenapa berhimpunan itu mesti diteruskan, semuanya dah settle, yang rasa tak settle lagi adalah mat sabu dan anwar, kerana impian mat sabu nak jadikan kuala lumpur macam tahrin square tak tercapai dan impian anwar untuk menghuru-harakan negara supaya darurat dan dia boleh menuntut mahkamah menggugurkan kes liwat dia tu tak tercapai. cerita nak tuntut 8 perkara dari pada spr dah tak timbul lagi.

Polis kena siasat balik apa tujuan mereka nak jugak berhimpun, mesti ada agenda lain, nak tuntut 8 perkara dan serah memo pada YDP Agong dah selesai, habis nak berhimpun dalam stadium untuk apa? cuba korang bayangkan kalau depa semua buat mogok dalam stadium, berkumpul ramai-ramai dan mereka tak mahu keluar dari stadium tu sebelum tuntutan mereka tu di terima atau pun ada yang over acting bakar diri dalam stadium tu, tak ke haru tu, sudahnya rusuhan itu akan merebak ke jalan raya jugak, jadi aku minta polis buatlah pertimbangan yang sewajarnya, paling elok jangan keluarkan permit untuk mereka berhimpun dalam stadium, pasal tak ada jaminan dari penganjur kalau buat kat stadium perhimpunan akan jadi aman, rusuhan tak akan berlaku, tak ada jaminan beb... kalau semua tu berlaku, untuk lepas tengkuk penganjur, depa akan salahkan jugak polis, so elok polis jangan luluskan permit tu...

9 comments:

Anonymous said...

Dengarnya Khalid Gagap dah offer stadium shah alam kpd Bershit untuk adakan perhimpunan. Aku tak setuju sangat ni kerana ini akan mengganggu gugat ketenteraman penduduk shah alam termasuklah aku sendiri dan penduduk2 sekitar. Penduduk shah alam TOLAK Bershit, Khalid Gagap & Khalid Gereja. Pihak Polis diminta jangan bagi permit.

hangkedee said...

habis rosak stadium untuk main bola.apa punya otak udang Parti bodoh Malaysia

Anonymous said...

BIARKAN MEREKA MERUSUH BERGASAK SESAMA MEREKA

BIARKAN MEREKA DENGAN CARA MEREKA
MARI KITA RAMAI2 TENGOK
KEDANGGALAN MEREKA....

Anonymous said...

Bodoh punya pemikiran tali barut UMNO

Citizen said...

Jangan bagi permit, ini bukan budaya kita. Perkasa dan Patriot juga akan minta yang sama. Tidak ada jaminan yang masalah tidak akan terjadi jikalau permit diberi dan perhimpunan dilakukan. Preventive is better than cure. Alternative is Bersih to sit down with SPRM and sort out the issuew. which they have done before.this is ongoing process to sort out the alleged issues. Dont stop discussing in finding the best solutions.

Neilkie69 said...

Tak sabar nak tenguk monyet kuning terkail-kial dalam stadium bila diberi buah pisang kuning oleh anak-anak China. Hahahaha monyet-monyet ni tak sedar diri dengan sindiran sinis oleh kaum-kaum kiasu ini terhadap mereka yang menjadi alat yang amat terhina oleh kaum iasu ini....maka terkial-kial la monyet yang tertipu ini....

Anonymous said...

Yg join bersih apa kurang,bodohnya tali barut paknana.

Mizz Q Kedah said...

hahaha.. elok sgt ler tu.. senang nak bersihkan tempat.. klu jadi apa2 pun senang nak tangkap..

Anonymous said...

Kesian...takut kat bayang2 sendiri...

Dah guna radio, TV1, TV3suku...sampai buat macam2 iklan bodoh...pun tak puas hati lagi...

Memanglah takut sangat akan tumbang dalam PRU13 ni...ye tak?

Eloklah...buatlah macam2 lagi...biar orang ramai makin meluat dan benci dengan korang...

Hanya orang2 bangang, bebal, bingai ,yg tak tau apa2, yg tak kisah apa2 aje yg menyokong UMNgOk @ UMporNO ni...

Ahli nya memang ramai...3 juta?...tapi kebanyakan nya tak berkualiti...sokong membabi buta...sokong membawa rebah...

He he