Teoh Beng Hock Dapat 30 Ribu, Keluarga Mamat Ni Dapat Berape??

Teoh beng hock terjun bangunan bunuh diri, dia mati kerana nak menyelamatkan rasuah pemimpin pakatan haram jadah selangor dan kematian dia tu di bayar dengan nilai rm 30 ribu, itu tidak termasuk beli keranda, baju sut yang mayat teoh beng hock pakai dan kenduri aruah, semua tu di tanggung oleh kerajaan negeri selangor.

Berapa pulak pampasan yang baharudin dapat? takan mati free je kut... baharudin mati pasal sakit jantung, tak ada kena mengena dengan tear gas, kalau ada kena mengena dengan tear gas pun itu salah dia sendiri, sapa suruh dia gatal pi berdemo, dah tahu demo tu haram yang dia pi jugak buat apa? lepas tu bila mati sebok salahkan orang lain.

Malaysiakini kata polis jadi punca baharudin mati, betul ka? malaysiakini boleh jamin ke kalau polis tak tembak tear gas baharudin tak mati? malaysiakini boleh jamin kalau 9 julai tak ada demo dan baharudin duduk rumah dengan anak isteri dia tak mati pada 9 julai, sepatutnya malaysiakini jangan salahkan polis, sebaliknya mereka kena salahkan ambiga pandikutti, polis dah kata jangan buat kat stadium merdeka pi buat kat stadium shah alam, tapi si ambiga pandikutti tu degil nak jugak buat kat stadium merdeka.

Natijah dari kedegilan betina hindu tu, baharudin mati, isterinya jadi janda dan anak-anak jadi yatim, ambiga pandikutti harus bertanggung jawab atas kematian baharudin...

Comments

Anonymous said…
nanti puak2 Pas ckp...ini lah Mukadimmah perjuangan...boss boss lari relek kt hotel....Cina kit siang guang eng pi honeyMoon tong San..!!
lim mah said…
SYAHID TAK MATI GINI.. ??
Anonymous said…
Tak pe... dah dapat tiket pi syorga...... Bayangkan kalau cina laknat yang mati tu...... Aku gerenti....puak puak Demon Action Parti pasti MELALAK MACAM ANJING NAK MENGAWAN. Kalau keling yang mati... aku gerenti.... pasti keluar mahkluk makhluk hitam hindraf yang buat bising....
Anonymous said…
Terputus sudah amalan buruk dan baik..dosa pahala yg dilaku kan di dunia..sama ada neraka atau syurga hanya yg ESA menentukan nya..Mungkin bagi PAS kematian arwah adalah Jihat...lepas ni ditubuhkan tabung BERSIH.2,Silap2 duit tabung tu di SONGLAP lagi....
Anonymous said…
maka peristiwa ibrahim libya memali berulang kembali... tabung dibuka untuk untuk isi perut pemimpin pas...sejarah berulang tetapi pencacai Pas tidak mengambil iktibar... hati mereka telah hitam dengan noda...tunggu bala seterusnya... amiiin.
Anonymous said…
TBH DPT RM30K, MAMAT NI DPT APE?

MULANYA MAMAT NI PATUT DPT PENDAKAP TENGKOK DAN WILCHA..

TAPI PASAL DAH TER ADVANCE, MAKA DAPAT KAIN KAPAN!!!

JGN MARAH..

SATU PERUMPAMAAN SBG BAYANGAN:-

"DAH TAHU DALAM HUTAN ADA HARIMAU, TAPI MASUK HUTAN LENGGANG KANGKONG TAK BAWA WAIMA SEJENGKAL PISAU PUN, KEMUDIANNYA KENA KEKAH DGN SANG RIMAU.."

TU NAK KIRA MATI APA? MATI TU LEBIH BERAT KEPADA NAK BUNUH DIRI!!

SAMA JUGA..MAMAT TU ADA MASALAH JANTUNG.. DAH TAHU NYAWA TERGANTUNG MCM BETIK MASAK.. YG IKUT SIBUK DAH KENAPA?

...PEBENDE LAHHH...
Anonymous said…
memang itu lah yang dinanti2kan PAS. kerana boleh mereka tubuh BERSIH dan kutip wang bagi membantu anak isteri si mati.Lepas tu bila wang dah banyak maka PEMIMPIN2 PAS akan membahagikan sesama mereka dan anak bini simati hidup dalam kesusahan. ITulah yang terjadi sepertimana wang tabung mamali mat sabu sapu bersih.
Anonymous said…
gambar tu bukan gambar arwah.. tu cuma pelakon sampingan..konspirasi telah diketahui.. pkr penuh ngan pelakon dasat.. check blog papagomo untuk details... celaka nye PKR!~!!
Anonymous said…
binatanggg!!!
Anonymous said…
Taik la,gambar palsu..bangsat punya bloger pakatan..apesal tak letak gambar osama je..nak menipu,raih simpati murahan.
Anonymous said…
Hahaha...pelakon tambahan murahan,dah la kantoi,kena ugut lak tu sbb pecah lobang.Harap dia ni betul2 mamposss..Nanti pok nik bleh doakan syahid..
Anonymous said…
ITULAH BAHANA NYA KALAU BODOH....SENDIRI TANGGUNGLAH......
Dot said…
macam mana nak mati? bini ada 2!! terpaksala berlakon nak sara anak2 yg ntah berapa belas & 2 bini tuu!!
apapun, polis dah ambil kenyataannya. ni bekas pengacau dlm mana2 kumpulan dia join. nama suardi? kita tungguuuu!!
Anonymous said…
Ahmad Sarbani’s death: the lies and deceptions by the MACC

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID