VIDEO: Pak Cik Ni Lebih Mulia Dari Anwar, Nik Ajis Dan Hadi Awang...

Serius beb... korang kena tengok video ni, meremang bulu roma aku bila aku dengar apa yang pak cik ni cakap, sungguh pun dia OKU tapi dia lebih mulia dari hamlau malaun todi 3 ekor tu. tapi aku yakin, pasti nanti ada yang bagi komen kata pak cik ni tak betul, tapi pergi lah mampos, pada aku pak cik ni lebih mula dari anwar, nik ajis dan hadi awang.

Comments

Anonymous said…
Bro...
Bila boleh tayang kan adengan CCTV di KL central... nak tengok si TUA KUTUK tu tersungkur langgar cermin.. Boleh dapat anugerah raja lawak....
Anonymous said…
walau pun fizikal pakcik ni nampak kurang tetepi otaknya lebih waras dari kumpulan yang berhimpun ari tu. aku tabik spring kat dia
AnakKelateMurtad said…
hehe.. i admire this old man rambling.
kpd pakcik2, makcik2, abang2, akak2, adik2 suma yang terlanjur buatan saperti monyet sabtu lalu, sodarlah diri sikit. Pakcik nie yang umur dah hampir senja pun boleh berfikir rasional tentang perkara baik dan buruk di atas bumi Allah ini.
Nik Ajis has caused enough trouble to his muslim follower.
Nik Ajis harus BERTAUBAT!!!
Anonymous said…
40k yg polis belanjakan bagi jahanam penderhaka tu mengketedarah..baik di sedekahkan pada orang tua ni..dah lah OKU..susah..dia tetap sygnkan Kerajaan ...kerajaan kena adil terhadap rakyat yg berjiwa murni macam pakcik ni.Aku rasa kalau DS Najib tengok video ni ..pasti dia bantu pakcik ni.Aku kenal hati budi DS Najib.
Anonymous said…
MASYAALLAH...KALAU LAH KAMU TAHU SIAPA PAKCIK NI. TAPI BIARLAH MENJADI RAHSIA AKU SAHAJA YANG TAHU.
DI ANTARA PAKSI-PAKSI YANG MENGEKALKAN BUMI INI MASIH SEJAHTERA DIDUDUKI MANUSIA ADALAH WUJUDNYA WALI-WALI ALLAH YANG TIDAK DIKENAL MANUSIA BERDOA DAN BERMUNAJAT KEPADA ALLAH. KENALPASTI AYAT YANG KELUAR DARI MULUT BELIAU DAN AMBIL LAH BERKAT.


JANGAN PANDANG DARI RUPA... TANGAN YANG DITAMPUNG SEBELAH KIRI MENGANDUNGI RAHSIA,DIKENDONG SUPAYA TIDAK DISALAHGUNA (rahsia Allah)

hanya wali mengenal wali
Anonymous said…
Pakcik ni dah kasyaf niat orang yang merakam...baik kamu cabut dari situ.

ni bukan sebarang orang.
Anonymous said…
Sebarkan video ini ke blog-blog pembangkang...
Anonymous said…
mmg respect apa yg pakcik ni cakap...kata2 dia mmg ada kebenaran...bersyukur lah semua...sayangi lah bumi bertuah ni...
Ibnu K said…
Saya yang merakam, saya xde nak cari publisiti pun cuma nak berkongsi ilmu yang pakcik tu cakap.. hampir menitiskan air mata sebenarnya di sebelah dia hari tu di Sogo.. Kamera dah xde bateri, banyak lagi benda yang pakcik tu cakap.. tak dapat dirakam..

Ilmu yang betul-betul berharga..
Anonymous said…
kata pakcik ini benar :

biarlah di hina dengan pakaian compang camping nya perwatakan diri yang tak terurus
tapi dia mulia di sisi Allah kerana akal dia dah tak ada.
orang yang tiada akal(gila) ini pasti
tempat nya di syurga.
nafsu nya hanya semata-semata kepada Allah S.W.T
Anonymous said…
jadik kesimpulannya kalau org tua pakai buruk sikit ckp macam bagus (sebab ada org nak dengar) maka jadi la dia wali. patut la ramai org suka samad gila. nafsu dia hanya kerana allah.
apekelancau!! besok kau tengok anuwar pakai cam org tua ni, semua ckp anuwar jadi wali. puki tiau la.
1 ayat yg buat aku termenung.. "tanya pada diri ko apa bakti ko pada negara , jgn tnya (apa) negara berbakti pada diri ko"
Anonymous said…
salute la pakcik..
Anonymous said…
Bro, BerSHIT mengagung-agungkan Ah Soh yang berarak dgn diorang (check out http://www.youtube.com/watch?v=Z2320eHQJy8 ) siap buat facebook site untuk buat dia jadi simbolik BerSHIT.

Apa kata kita paparkan pakcik nik yg pendapatnya lebih mulia dari ambiga n anuwar, sebagai simbol ??? Wut do ya say bro?
Anonymous said…
he can be a legend........semoga pakcik ni dilinduingi oleh kejahatan......wat he said is very meaningful and wise......shame on u who thinks dat u r perfect n normal!
Anonymous said…
Malu kpd org yg bergelar ustaz/ustazah yang sokong bersih...
Walaupun pakcik ni begitu dia tahu bezakan hak dan batil...
Allahuakbar...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID