Breaking News
Loading...
July 3, 2011

1 comments:

Anonymous said...

Kalu nak PRaya kita bersih buatlah apa yg patut tak payahlah SPR pulak jd mcm org politik. Klu perlu ubah perlembagaan, ubahlah lg pun perlembagaan tu mgkin tak sesuai lg buat masa ni. SPR ada point dlm kes almt rmh ibu Azmin sbb daftar sblm 2002 tp kes 88 org kt Prmtg Pauh separuh baru je daftar, yg tak mengundi lg pun ada. Sblm nama seseorang dimasukan ke buku daftar takkanlah SPR tak semak dulu, apa yg mrk buat klu benda ni pun xleh nk buat? India & melayu dok 1 rmh!! boleh terima akal ke ni? Ini pun SPR xleh nak bezakan? Skrg ni zaman moden beb! tekan keyboard je. Kesimpulannya ubahlah apa yg patut, klu bawa ke Parlimen nescaya pembangkang pun sokong. Kelemahan sistem kita boleh dimanipulasi oleh yg berkuasa utk terus berkuasa. Contoh terdekat bini aku & semua familinya didaftar di DUN 40km dr rmhnya oleh ADUN yg menang skrg ni (dh 4 term itu pun majoriti dr undi pos).