Breaking News
Loading...
August 4, 2011

Info Post

Mengikut laporan malaysiakini dan berberapa blog bangang pakatan haram, nombor 71 merujuk kepada nombor di tengah ic tu adalah nombor untuk penduduk tetap, dengan kata lain, nombor 71 di gunakan untuk para pendatang sekiranya mereka mendapat taraf penduduk tetap.

Haahaahaa.... jenuh puak-puak pakatan haram jadah tuduh jabatan pendaftaran negara main silap mata dan spr mendaftar penduduk tetap sebagai pengundi, tapi setiap kejahatan yang pakatan buat di balas dengan fakta, rupa-rupanya 3 orang ahli parlimen pakatan haram pun penduduk tetap juga, mereka bukan sekadar boleh mengundi, tapi mereka siap jadi calon pilihanraya dan menang menjadi wakil rakyat, pakatan sudah ketandusan calon apa bila pati yang di putihkan menjadi penduduk tetap diletakan menjadi calon mereka.

Haahaahaa... kantoi beb... azmin ali adalah pendatang haram, saifuddin adalah pendatang haram dan zuraida pun pendatang haram, pakatan angkat pendatang haram jadi calon parti mereka, patut la mereka ni tak ada semangat sayangkan negara....

7 comments:

hangkedee said...

Kantoi rupa rupanya mereka pendatang PATI...uh..uh..uh...Pendatang yang tak sadar dek untung menumpang di bumi bertuah ini.Ini kena londeh semua suruh dia berenang balik Indon.

Anonymous said...

BOHONGLAH LAGI.HAHAAH............KOREK2LAH LAGI KONON NAK BUKTIKAN KEJAHATAN KERAJAAN, WALHAL YG TERBUKTI IALAH KEJAHATAN DIRI DAN PAKATAN SENDIRI..HAHAHAHAHAHAHAHAH

Sahabat said...

Blog banggang.. sapa kata "71" pendatang haram. tapi lahir diluar negara. Yg jadi isu, pagi check kat jpn.gov.my "Permanent Resident" bila Petang "MyKad" biru. Jgn divert dari isu asal.

Anonymous said...

maknanya ummi hafilda pun pendatang PATI .

Anonymous said...

71 utk org2 yg lahir diluar negara lah bro....jgn nampak sgt jahil bab nie...kang xpasal2 org kate bro kurang cerdik...wat kajian betul2 lah jgn emosi...btw i like ur blog anyway...keep it up!!!

eXception said...

DET, hang cuba check no ic ni, tergolong dlm Geng 71 gak ni: 521203715190, ha ha ha ha ha... Ko tentu tak sangka dia jugak tergolong dlm geng 71 gak...

eXception said...

Senang cerita la kita mintak diorg tunjuk surat beranak laa...!! Ada bran??