Breaking News
Loading...
August 6, 2011

Info Post

Belum pun jais keluarkan laporan pasal serbuan ke atas gereja yang kononnya menganjurkan majlis berbuka, padahal depa nak murtadkan 12 orang melayu, khalid gagap telah memohon maaf kepada pihak gereja kononnya jais telah diarahkan oleh umno dan jais menggangu majlis orang kristian...

Tak ke basar punya haram orang melayu ada mb macam khalid pekak ni, blogger pakatan kata majlis tu adalah majlis makan malam untuk mengutip dana untuk tabung hiv/aids, itu pakatan punya spin cerita la... tapi menurut laporan malaysiakini, semasa jais buat serbuan tu, kenapa 12 orang tu bertempiaran lari ikut pintu belakang, kalau tak salah buat apa nak lari beb...

Apa yang hasan ali tu cakap tu kita patut fikir-fikirkan, memang ada usaha kristian nak sebar biakkan agama mereka tu pada orang islam, tahun lepas ketika bulan puasa, macam ni jugak la, puak-puak kristian ni buat function ajak orang melayu joint function mereka dan mereka buat di shah alam, bandar yang di huni hampir 80% orang melayu, klik sini.

Dan yang lebih malang lagi, tampa usul periksa, seorang lagi khalid iaitu khalid samad menemplak jais dengan mengatakan tindakan jais itu terlalu brutal dan tidak bertamadun, sekali lagi kahlid yang lagi sekor ni menuduh umno menjadi dalang dalam serbuan itu, khalid bercakap ikut sedap mak-bapak dia je tampa membaca laporan dari jais.

Percayalah cakap aku, jika sekarang ni sudah ramai orang melayu telah murtad, cuba korang bayangkan kalau pakatan haram jadah perintah malaysia dan kita ada mb dan menteri macam hamlau 2 ekor ni, aku yakin separuh dari populasi orang melayu di malaysia akan murtad.


3 comments:

Anonymous said...

PRU 13 akan datang jangan undi PR lagi... Kalau undi jugak PR dapat merintah, apa nasib Islam dan orang undi tu lah jugak akan dapat bencana... PAS sudah jadi tunggul kayu..jadi Pak Angguk.. aku benci PAS...

Anonymous said...

Depa semua ni ntah2 dah murtad..dah buat perjanjian dgn setan..lebih ramai murtad..lebih senang hidup manusia lahanat ni!!nauzubillah..terangilah hati manusia2 ini..

Anonymous said...

fitnah adalah salah satu ciri2 org musyrikin...lebih kurang murtad gak la...elakkan kan menfitnah di bulan yg mulia ini...dosa dgn allah insyaallah boleh bertaubat...dosa sesama manusia..na u zubillah....allah lebih mengetahui..