04 August 2011

GEMPAR: Gambar Terbaru Anak Anwar Ibrahim Di Dedahkan...

Afifa binti Anwar, menurut ceritanya dia di lahirkan atas hubungan anwar dan shamsidar tahrin isteri kepada azmin ali, budak tu kini di beritakan berada di england, azmin kata anaknya ke england untuk sambung belajar, tapi sebenarnya afifa disorokan di sana.

Dan yang terbaru, ada sumber mengatakan yang budak afifa ni secara senyap-senyap membuat ujian dna di singapura, untuk mengesahkan sama ada betul dia anak azmin ali atau atau anak anwar dan menurut sumber, budak afifa ni tertekan apabila dia mengetahui hasil ujian tu menunjukan yang dia bukan lahir dari hasil hubungan azmin ali dan shamsidar.

afifa di sebelah kanan.



5 comments:

Anonymous said...

Astagfirullah hal azim....di bu
lan Ramadan yg mulia ini jgan lah kita membuat fitnah,banyak cara lagi yg boleh di buat selain memfitnah...bertaubat lah wahai saudara....itu pon kalau anda orang islam..........

Tok Janggut said...

Kpd Anon 2.40 pm,

Kpd penyokong kerajaan kau kata, jauhi fitnah siap beristagfirullah. Tapi bila juak-juak PAS, PKR & DAP buat fitnah kau kata mereka nak buat amal maaruf nahi mungkar.....memang dasar lidah biawak yg tok guru engko ajor kan yea.....

Anonymous said...

Afifa adalah nama sejenis rumput. Terfikir kenapa rumput di namakan, dan di mana ternampak rumput lebat?

Anonymous said...

Cerita ini bukan fitnah. Air mani Anwar dan air puki Shamsida mesti melalui seksual activiti di Tivoli Bangsar melahirkan anak bernama Afifa. DNA sampel air di ambil dari tilam. Dah betul dan takdir Anwar kaki biseksual.

Anonymous said...

moge Allah bagi petunjuk kat ko wahai blogger,bulan pose ni mintak ampun dan maap la gamaknya.nak gak wat dose blogger ni mcm bole hidup selame-lamenye...bertaubatlah anda sebelum mati...peringatan dari org prihatin tgk anda...