Breaking News
Loading...
August 11, 2011

Info Post
Inilah dia wajah pompuan melayu yang bernama sofea@nadea mohd salleh yang menahan penguatkuasa jais dari memeriksa gereja dumc minggu lepas yang mana di dalamnya ada 12 orang melayu yang akan di murtadkan, sofea ni jugaklah yang membuatkan penguatkuasa jais menunggu selama satu jam untuk nego dengan dia...


Siapa sofea ni, muka boleh tahan beb, kenapa bila jais tanya dia adakah kamu islam dia menjawab "i believe in god" sepatutnya jawapan dia, saya orang islam atau saya percaya pada ALLAH, pelik dalam ic dia di tulis dia beragama islam, dakwaan jais yang mengatakan semasa permeriksaan itu, pakaian mereka yang ada dalam dewan tu memakai baju kebangsaan dan baju kebaya terbukti benar dan mereka meletakan bunga manggar juga benar, (tengok gambar di bawah tu)

Apa pun terima kasih aku kepada blogger screwkuat kerana mengeluarkan gambar ini, untuk baca kronologi pemeriksaan jais keatas gereja DUMC korang boleh pergi ke blog screwkuat.

3 comments:

Anonymous said...

nama bapak Salleh...mcm dah ok lah kalau islam..rupanya x sunat kot.Ni rupa org melayu ygx sedar diri gile nak jadi Mat Salleh..buat malu org islam jer.

lim mah said...

IRAS IRAS MUKA MP LEMBAH PANTAI

anti bohmau said...

semoga dia segera bertaubat!

kita juga wajib bertaubat dari segala dosa tiapkali kita solat.
minta Allah SWT ampunkan dosa2 kita setiap waktu...