Breaking News
Loading...
August 17, 2011

Info Post
Nahh... bukti bertapa hamlaunya puak-puak islam liberal dalam pakatan haram, tindakan JAIS menyiasat gereja DUMC yang banyak memurtadkan orang islam, mereka spin cerita kata JAIS serbu gereja tu ala gestapo, korang dah tengok sendirikan macam mana punya rilek JAIS masuk gereja tu untuk buat pemeriksaan...

Semalam latifah koyak telah menemplak MBPJ, dia kata MBPJ tidak profasional dan mendesak MBPJ membiarkan gereja haram DUMC beroperasi seperti biasa walau pun pihak gereja tak pernah memohon secara rasmi bangunan itu nak di jadikan geraja, permohonan asal mereka ialah, bangunan itu nak di jadikan pusat komuniti, bukan gereja.

Untuk rekod, latifah koyak ni jugalah dalang yang menyediakan akuan bersumpah palsu semasa kes liwat saiful... klik sini.

2 comments:

Jabalnur said...

Mula Khalid samad kata dia tak tahu apa pun..sbb bukan kawasan sia...tapi dia tahu Gereja tu dalam kawasan Section 13... Macam mana yerk?..

Anonymous said...

Cammer lak sekolah2 yg ada gereja,cam convent atau methodist..tak de sape pantau ke..