Wan Azizah: Azmin Belum Akil Baligh Lagi...

Presiden pkr, wan azizah memberi komen yang paling best pasal azmin ali, dia kata azmin ali belum akil baligh lagi, haahaahaa nak tergelak aku bila dua madu ni bergaduh.

Kata wan azizah, azmin seorang pendendam dan bercita-cita terlalu tinggi dalam parti, sehinggakan dia dilihat seperti tidak matang (belum akil baligh) lagi dalam politik, malah wan azizah secara sinis mengatakan azmin lah punca ramai ahli parlimen dan adun pkr melompat parti dek kerana keegoan dan sifat kebudak-budakan azmin.

Wan azizah terus menghentam azmin dengan mengatakan yang azmin suka bertelagah dengan pemimpin pkr lain dan itu menjadi punca krisis dalam pkr.

Sebenarnya pada pendapat aku, apa yang wan azizah nak cakap tu ialah, azmin tak fit nak jadi timbalan presiden pkr dan tak cukup fit nak gantikan dia, tapi biasalah orang perempuan, dia cakap berlapik, apa pun bila seorang presiden parti dah bersuara pasal perangai timbalannya, bermakna ada sesuatu lah yang sedang berlaku dalam parti tu.

Comments

Konda Kondi said…
Salam perjuangan. Saya telah link blog tuan ke blog saya. Harap dapat follow & link juga blog saya ke blog tuan. Terima kasih.
Demi perjuangan alif ba ta
http://keris7lok.blogspot.com

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID