Breaking News
Loading...
September 6, 2011

Info Post

Jijik bila seorang bapa melacurkan anaknya gadisnya, itulah yang berlaku pada keluarga anwar bin ibrahim apa bila seorang lagi anak perempuannya di lacurkan atas pentas politik, nurul nuha adik kepada ihsan akan dijangka menjadi calon pkr untuk parlimen nibong tebal.

Dengan meletakan seorang lagi anak anwar menjadi ahli parlimen, nyatalah pkr ni parti anak beranak, mak presiden parti, bapak pulak ketua umum, anak sulung ahli parlimen, menantu ajk amk pusat.

Anwar tepaksa meletakan anaknya nuha untuk menjadi calon supaya anaknya itu menjadi tukang kempen dan tukang bersihkan namanya dari segala tuduhan liwat dan zina, sekarang ni kalau apa yang anwar cakap rakyat dah tak mau percaya, bergitu juga dengan apa yang wan azizah dan nurul izah cakap, rakyat dah tak mau percaya lagi, jadi anwar perlukan "new blood" jadi diletakan lah nuha sebagai calon, untung-untung ada orang yang bersimpati dengan nuha dan menerima bulat-bulat apa yang di kelentong oleh nuha mengikut skrip dan arahan anwar.

5 comments:

Anonymous said...

izzah dah lobos so dah tak laku lagi dahh anwar pertaruhkan nuha si dara sunti.

Anonymous said...

betoi tu... nurul izzah dah hilang seri... tak larat nak harungi penipuan bapaknya... wan azizah terpaksa layan anwar, kalu tidak tak laku bila cerai nanti... nurul nuha tunggu masa ajer lagi, sikit lagi tersungkur lar...

Anonymous said...

DIA ORANG DAH TAK LARAT NAK TELAN AIR LENDIR BAPANYA.

MUNGKIN ANAK DARA ADA SELERAA?????


JANGAN NANTI ADA TERTINGGAL AIR LENDIR KAT MANA MANA LUBANG DAH LAA.

BAPAK MAKAN ANAK PUN ADA APEEE

Anonymous said...

Tak baik cko mcm tu

Anonymous said...

Tak baik ckp mcm tu