Breaking News
Loading...
September 21, 2011

Info Post
Dua gambar di bawah sudah cukup membuktikan bahawa api kemarahan rakyat selangor sedang memuncak, tak pernah dalam sejarah pas gambar pemimpin, ahli parlimen atau adun mereka di salib, tapi ini berlaku kepada ahli parlimen pas shah alam, khalid samd.

Orang cukup marah dengan mat sabu kerana mengangkat komunis dan mat indera sebagai hero dan pejuang kemerdekaan, tapi kemarahan rakyat tak la sampai nak salibkan muka mat sabu, maknanya orang lagi marah pada khalid samad, jadi betulah maklumat yang aku dapat, khalid samad dah tak mau bertanding di parlimen shah alam pada pru akan datang, dia nak cari safe seat untuk dia bertanding...


7 comments:

hanizam said...

pihak yang dipersalahkan nanti tentu UNMO/BN...padahal, dalam PAS @ Pakatan pun ada yang marah pasal ni...

lantak ko le khalid oooii, jangan kena macam mat sabu 121, rumahnya kena baling dengan bom petrol udah le...

mat sabu pulak, bila dah klena macam tu, tau pulak panggil polis...

masa mengutuk polis, kaw-kaw dia bagi...bila kena balik, baru tau tinggi rendah langit tu...

BUJANG SENANG said...

kesian nyer kena salib lar pulak


link blog saya

http://antirepublik.blogspot.com

najibsontotaltantuya said...

hahahaha...ini ke bukti kemarahan rakyat??
tu belom lagi rakyat tunjuk bukti kemarahan dkt rosmah & najib...jgn risau,lepas ni confrim PR akan hilang semue kerusi kat selangor dgn bukti ni..hahahahahaha

Anonymous said...

haahaahaa.... kau buat lawak la anon nak sedapkan hati sndiri yang sedang gundah gulana.

opisboi said...

RAKYAT MARAH TAK APE JANGAN MADEY THE TUA KUTUK MARAH SBB KALU MADEY THE TUA KUTUK MARAH ADA YG KENE TURUN JAWATAN..AWAS POJEK LANGGAR NAJIBUN DAH BERMULA.

najibsontotaltantuya said...

Baling batu,sembunyi tangan..hahahaha
kalau bukan umnporno,sape punye keje??
ini mesti keje hantu yng conteng salib ni...
ataupon hantu yng same yng campak beng hock & sarbini dari bangunan sprm...hahahahaha
kelaka weii...hahahhaa

chuasoilek said...

najibsontotaltantuya,
hati aku yng gundah gulana ini terhibur sngt melihat kebodohan sang gerombolan..kahkahkahkahkahkahkahkah....