Breaking News
Loading...
September 15, 2011

Info Post
Haahaahaa.... seronok aku bila tengok wirit saman yang di kemukan oleh perhubungan umno di mahkamah pagi semalam, maka kompomlah pas telah di saman oleh umno selangor, padan muka korang.

Umno selangor semalam memfailkan saman terhadap pas atas kenyataan bodoh setiausaha agung pas, mustafa ali kerana secara membabi buta menuduh umno manjadi dalang atas serbuan jais keatas gereja dumc bulan lepas.

Antara yang dinamakan dalam saman itu ialah, presiden pas, setiausaha agung, timbalan presiden pas, editor harakah, ahmad lufti othman, penulis artikel dan kilang percetakan yang mengeluarkan akhbar fitnah itu.

Dalam saman itu, umno selangor menuntut ganti rugi sebanyak sepuluh juta atas tuduhan mustafa ali dan berberapa ganti rugi lain yang di rasakan sesuai.

Pada aku, setakat 10 juta umno tak kebulur duit pas, tapi ini satu pengajaran pada pas, lain kali jangan main tuduh-tuduh kalau tak de bukti, walau pun mustafa ali kata ada bukti, sampai la ni dia tak dapat bagi bukti, jangan ingat pas tu parti islam orang tak boleh saman, jangan ingat pas sokong komunis, dia dah kebal, nah... sendiri mau ingat la, jangan pulak nanti pas hantar pencacai ajak umno settle luar mahkamah pulak.

0 comments: