Breaking News
Loading...
September 19, 2011

Info Post

"Pelaksanaan hukum tidak pernah di bincangkan dalam mesyuarat pakatan rakyat, seharusnya nik ajis jangan keluarkan kenyataan gila sebegitu, ia merosakan pakatan."

Itulah bait-bait ayat kit siang dalam twitternya petang tadi, kit siang cukup marah dengan kenyataan yang di keluarkan oleh nik ajis, perkataan gila memang cukup sesuai untuk si tua kutuk tu.

Setiap kali dekat election cerita hudud akan kedengaran, tapi lepas election cerita tu senyap, pas dah perintah kelantan 21 tahun, dalam 21 tahun itulah pas dok jaja cerita nak buat hudud, tapi sampai la ni pas tak buat-buat juga.

Pas kata dap cukup faham pasal undang-undang hudud, pas menipu rakyat, padahal dap lah yang menghalang pas dari melaksanakan hukum itu, dap pernah keluar dari barisan alternatif menjelang election 2004, kerana apa? dap tak setuju pas nak buat hudud, kesannya, pas kalah teruk dan dap jadi ketua pembangkang.

Ni dah dekat election, pas mainkan lagi cerita nak buat hukum hudud, sampai bila pas nak tipu rakyat?
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 comments:

Anonymous said...

ayat brother kit tu silap, sepatutnya bukan gila tapi gila babi, pasal nik aziz dan pas sanggup jaja agama untuk dapat undi bila dah dapat undi dia lupa agama yang dia jaja tu.

Anonymous said...

Kalau Kit Siang setuju...nanti Ksingh pulak kata dia gila...jadi sabelum dia kena jadi gila...lekas lekas dia panggil Ajis ni gila... biasa ler tu.

Yg kita nak tengok...Hadi nak kata apa...sbb dia dah declare peperluan hudud tak ada...hanya 0.000001% aja dlm perundangan Islam..............

Mamat Sabu pulak nak kata apa... Kes dia ni berat kalau ikut hukum hudud.... bini orang beb....Kalau nak kurang atau buang kes pun ada ruang pasal tak nampak macam benang masuk jarum...pasal pakai muka aja.. pening 1 pening ! pening!

Yg sibut dgn Jin... dah lama didunia...sana bercuti tak balik balik ke dunia realiti........

Si Awang di Perak...terus menyuburkan kebebal...kantoi ..tak kemana...

Yg bolih tahan dan kemas sikit ialah Azizan diKedah....yg hanya perlu ditadika kan Mr Bean...

Sekarang ni Dajjal pun malu nak keluar...sebab anak buah dia lagi brutal...dari dia...

CariDuit.Com said...

Apa kata Kerajaan Pusat tolong derafkan undang-undang hudud mengikut Al-Quran dan Sunnah dan serahkan kepada Nik Ajis untuk dilaksanakan di Kelantan dan seluruh negara. Dengan cara tersebut takde peluang lagi bagi nik ajih dan Pas mempergunakan Islam untuk kepentingan politik mereka. Perjelaskan secara agresif kebaikan hukum islam kepada semua rakyat Malaysia agar dapat difahami dan diterima dengan mudah.

Anonymous said...

wahh! NAMAwee anak binaWEE lu sikalang manyak xsyen ma! itu lajib pon manyak lespek sama lu ma! lu kasi hantam sama lia pon lia mau jumpa sama lu, nanti lu punya kaki ada olang mau kasi potong ma!lia wolang ari2 kasi bodek kadsi jek 30tan sama lajip pon lajip takmau jumpa! lu apa madelam sulah kasi sama lia punya bini lusmah..lu kasi beg tangan kulit babei utan ka! musti mahal lorrr!