Breaking News
Loading...
September 23, 2011

Info Post
Perjumpaan pemimpin bersama rakyat dan jamuan hari raya aidil fitri di tempat letak kereta tasco kuala selangor, kenapa buat di tempat letak kereta? pasal kerajaan negeri tak benarkan bn sewa dewan, nasib baik pihak pengurusan tesco bermurah hati benarkan tempat letak kereta mereka di gunakan.

Di anggarkan lima ribu yang hadir menyambut datuk najib, khemah terlalu besar aku tak boleh cover semua gambar, siapa yang datang semalam boleh sahkan kehadiran tu, memang terlalu ramai.

Keadaan di khemah utama, di kiri kanan khemah utama ini ada dua buah lagi khemah yang sama saiznya ia penuh dengan rakyat yang hadir.

Ketua pembangkang selangor, datuk satim diman.






6 comments:

Anonymous said...

Seprti kata YAB DS..pastikan yg datang tu rakyat yg disasarkan...jangan..seluruh keluarga AJK tiap caw dan setiap bahagian....
keluarga mertua dari jauh pun didatangkanmaklum lah tabiat lama memang susah nak buangkan..

Syok sendiri tak pe tak tipu DS tuuu yg rakyat marah...

Rakyat bolih lapur dla FB DS Najib... straight ..

Insyaallah said...

Kalau kat selangor yg datang 5 ribu.. itu ok...

tapi kalau 20,000 dah merajuk nak undi BN macam mana..

http://wubra.blogspot.com/2011/09/bn-risk-losing-20000-votes-from-mas.html

PAS Cawangan Bukit Sentosa 2 said...

Tunjuklah gambar 5 ribu lemon tu ...baru gempak?

Anonymous said...

Mantan perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad menegur wakil rakyat BN supaya mengubah imej mewah yang ditonjolkan sehingga menyebabkan rakyat berasa jijik dengan parti itu.umngok kene dengar kata2 pegamal ajaran lord reid..al-tua kutuk madey

Anonymous said...

Memang la ramai... Saya rase bkn 5,000 tapi 50,000 kot coz bas mengangkut pun berpuluh-puluh buah... kena tipu lagi..

Anonymous said...

Kalau nak cakap pasal rakyat Negeri Selangor ini... Macam ni lah bangsa melayu,cina.india dan lain lain tu yang rakyat Negeri Selangor Jati.. nak tanya Jati ke...?. ni satu lagi bangsa yang dah dapat taraf bumiputra.. siapa pon tak nak tanya... ayah dia ic merah, mak dia maseh cop pas port, anak yang lahir kat sini ni... apa tarafnya.... he he he... jawab lah sendiri... Jati ke..... mak pak dia tau sejarah ke.... yang pentingnya dia undi untuk siapa...? agaknya lah dah ramai yg kawin dan beranak pinak berapa ribu ratus orang mereka ni di negeri selangor nak nak kat kampung kerayong nuuu..... fikirkan lah...