Breaking News
Loading...
October 27, 2011

Info Post
Kahhh...kahh...kahhh korang tengok sendiri macam mana naik hantu anwar dengan bloggers pro bn, walau pun kami tak di bayar, tapi serangan yang di buat oleh bloggers pro bn lebih menyengattt dari bloggers pas dan pkr yang mendapat gaji bulanan. maklumat terbaru, pas memperuntukan sejumlah dana yang cukup besar kepada komentar-komentar dalam blog dan facebook, harga yang pas pusat letakan ialah rm 2.00 untuk komen dalam blog dan rm 1.50 untuk komen dalam facebook. soalnya halal ke rezeki mempertahankan seorang kaki liwat ???


11 comments:

Anonymous said...

wow.....speech macam Hitler punya speech la>>>

Anonymous said...

tu bukan naik hantu, tu kena rasuk hantu bro.

Anonymous said...

naik antu salah, dirasuk antu pun salah, yang bebenornya antu dah naik dia, sebabtulah perangai serupa antu.

Shacklesmith said...

"every single youth of this country"

line paling poyo bagai nak mampus..
macamlah semua golongan muda sokong dy lg mcm dlu..

owg pun ramai da menyampah..

Anonymous said...

Betul tu...Al Jub ni muka tak malu...Ada hati lagi nak minta sokongan. Tapi nak buat macam manakan...pencacai pencacai ramai yang masih buta hati dan mata. Dah macam macam bukti pun tetap juga sokong.

Anonymous said...

Video prona macam mana ???

Anonymous said...

Wow! penuh emosi dia bercakap! Gebang tak habis-habis. Entah apa lagi dia nak suruh pertahankan, sedangkan isu moral dirinya sendiri dia tak mampu pertahankan. Hanya orang yang biasa buat kerja hina sahaja yang tidak terasa perbuatannya hina!Maklumlah dah sebati, mana ada rasa canggung dan takut-takut! Ibarat seorang clyptomaniac, mana ada rasa kekok lagi kerana dah sebati dengan diri!Yang teruknya badan sendiri dah berlumpur nak tarik orang lain masuk lumpur sama! Aduh jangan dekat dengan orang ini, alamat berbau nanti!

Mat Katun said...

Agak-agak hangpa la jijah ada steam tak dengan dia.

Aku rasalah dia tak steam kot. Sebab tulah Mat Sabun tengah dok usaha nak masok jarum.

Tapi bila Mat tengok penangan kote bengkot, tu yang buat dia cabut lari sampai belangar kereta waja.

Takut juboq dia pula nanti kena balun.

Katun betul lah hang ni Mat.

Anonymous said...

Tak apa...

Kalau "anu" nya naik...

China Doll ada...

Anonymous said...

kah kah dia memang dah parah sangat terdesak dan cukup terdesak pasai blogger pro-BN memeng terbaik...bapak pluralisme terdesak mintak nyawa

redah alam said...

Ya kita akan bersatu menegakkan keadilan dan hak kita. Kita akan bersatu membela hak Saiful yang dah 3 tahun menunggu keputusan mahkamah. CAKAP TAK SERUPA BIKIN... HAMPAS ANWAR!!!