Breaking News
Loading...
October 18, 2011

Info Post
Lagi bukti yang menunjukan anwar sebenarnya tak sakit belakang tapi dia memang kaki main belakang, dalam posting aku yang lepas, ada sekor bloger pembangkang beria-ia kata anwar nak sembahyang pun susah nak ruku pasal dia sakit belakang. klik sini

Tapi setiap penipuan tak akan berkekal lama, kalau hari tu AIDC keluarkan video yang anwar boleh membongkok ketika masuk kedalam van kali ini, jelas apa yang dikatan oleh blogger tulang besi (malaysia wave) dalam twitternya adalah satu pembohongan besar selepas korang tengok sendiri video di bawah.

Tulang besi, kau memang penjilat anwar nombor wahid...

4 comments:

Anonymous said...

Bukan anuar tu.. perut tak buncit.. lagipun video tu besi tak boleh guna...kui kui... Tapi kan kalau tengok dari sisi, muka dia iras-iras pelakon video chinadoll..

Anonymous said...

Nasib baik jadi kepala. Kalau jadi makmum hancur la pak imam......

anti bohmau said...

tu dulu...la ni nwar semayang main melentang terus....nak berdiri pun tak bley!!!!!!

Anonymous said...

pasni kita 'sembahyang'kan dia....hahaha