Breaking News
Loading...
October 28, 2011

Info Post
Anwar ke london jupe perancang yahudi, al-gore, biasa la tu kalau tak mintak duit yahudi untuk fund parti dia, mesti minta nasihat macam mana nak lepaskan diri dari kes liwat, dia nak pi mana pun pergi mampos sama dia la...

Tapi aku nak tanya anwar dan juak-juak pkr kat sini, anwar pergi ke london siapa yang sponsor? atau anwar pergi nak kapal terbang dan sewa hotel pakai duit dia sendiri, tapi aku yakin yahudi kawan anwar tu yang sponsor.

Anwar dalam twitternya kata dia bertemu al gore untuk bincang mengenai pembangunan mampan dan beretika, pendidikan bermutu, kahh...kahh...kahh... dia tu menteri pelajaran ke?

4 comments:

Anonymous said...

Kan baik kalau dia pergi mekah?

Anonymous said...

aku setuju bro buat apa di pergi london? dan buat apa dia jumpa algore tu, kalau tak mintak duit kat yahudi laknatullah mesti dia mintak nasihat macam mana nak lepaskan diri dari kes liwat dia tu.

Anonymous said...

Hai kalau dah pemcacai jenis raban ni apa anuwar buat pun dia tahu .orang tua2 kata kat hati lain kat mulut lain sayang sunggoh kamu kat dia kan pemcacai.

Anonymous said...

Hai kalau dah pemcacai jenis raban ni apa anuwar buat pun dia tahu .orang tua2 kata kat hati lain kat mulut lain sayang sunggoh kamu kat dia kan pemcacai.