Breaking News
Loading...
October 18, 2011

Info Post
Kesian aku tengok ketua pembangkang kena belasah dengan ketua pemuda umno dalam parlimen, hari tu aku cuma tunjuk klip video durasi 4 minit tapi kali ini, klip video durasi 1 jam 30 minit, memang hampehh ahli parlimen pembangkang terutama dari machang, balik pulau dan indra mahkota, tanya soalan macam orang bodoh...

Apa pun korang tengok sendiri sidang parlimen tu, kalau tak silap aku, anwar bila lepas kena belasah dengan kj dia terus blah keluar dewan parlimen, pasal tak boleh tahan....

1 comments:

Anonymous said...

yang syok nye tu, saifuddin jerawat batu, tony puah dan azan beria-ia bangun nak pertahan boss mereka, tapi dia orang pun sayur jugak, cakap tak da fakta.