Breaking News
Loading...
October 8, 2011

Info Post
Siapa yang nak tahu pasal cerita jelik, skandal seks, rasuah dan penyelewengan ahli politik pakatan haram sila lah pi interview blogger pro pakatan haram ikutsukaaku, dia mengaku dia tahu banyak skandal dan salah laku pemimpin dan orang politik pakatan.

Inilah nama asabiyah, melindungi perangai keji puak-puak sendiri, kalau pakatan tuduh umno asabiyah, maka tuduhan itu kini terkena pada mereka pula, kalau korang perhatikan perangai blogger pakatan ni, mereka seboleh-bolehnya menutup setiap salah laku pemimpin mereka, tapi tidak bagi blogger pro kerajaan, pm pun kami hentam apatah lagi pemimpin umno.

Korang baca sendiri printscreen tu, menumbangkan bn yang telah banyak berjasa kepada rakyat dan negara lebih penting dari mendedahkan isu pemilihan pkr yang banyak korupsi, tak ke bodoh bunyinya tu, belum memerintah dah korup apatah lagi kalau memerintah, aku rasa lebih teruk dari bn kut puak-puak ni....


2 comments:

Anonymous said...

hah sudah terang lagi bersuluh, inilah asabiyyah yang sebenarnya.

Anonymous said...

thankz u abg mat! krna mu ayah aku dulu SC(yg selama ini dipandang mcm kucing kurap olih umngok akhirnya terbela dlm bajet baru2 ini)