Breaking News
Loading...
October 8, 2011

10 comments:

eejam said...

hahahaha...ni kt simpang 3 sek 18 ni..ari2 nampk...sian dah koyak..kikikiki

Anonymous said...

lambang kelantan tak cukup ciri2. Cuba perhatikan tiada dua tiang seri menegak d tengah2 bulan sabit. Siapala punyer kerja ni, main hantam jer

Anonymous said...

PAS cuba bertindak seperti penjajah dan cuba mengKelantankan Selangor. Puak PAS sendiri yang aku kenali dah anggap bahasa Kelantan adalah bahasa rasmi PAS dan ini mungkin faktor Nik Aziz.Mungkin tak lama lagi bahasa rasmi akan ditambah dengan dialek-dialek Cina kerana itulah tuan besar bagi PAS.

anti bohmau said...

nampaknya betulla spt kata juak2 pas, orang sekarang dah tak reti nak hormat ada ulamak!! adaka pergi tores muka pok nik?
nak buat mcm mana kan? sbb yg ajar tak hormatkan pemimin2, pijak2 gambar pemimpin2, bakar & ludah gambar2 pemimpin2 ni siapa yg mulakan?

kelateMari said...

nampak! memang aku nampak! PAS akan memimpim PR untuk menakluk putrajaya dan menghancurkan UMNO.
Undilah apa sahaja asalkan bukan UMNO. (ABU - Asal Bukan UMNO).

Anonymous said...

laaaaa......ciannn gambo kene keratt-keratttt.....

lain kali jangan keratt-keratttt....

lain kali di lukiskan salib kat muka tua kutuk tu, pas tu kencingkan skali....

muka tu la yg nak jual nama tuhan ke cino kristian...

satu lagi dia juara hudud p/raya...

umno kera said...

bodoh btul la awat tuhan yang hang maksudkan hanya untuk umno saja ka bengap

Anonymous said...

ambo dok pakoh umno..ambo pakoh BN..
Buduh piang, dalam kertas undi mana ada logo umno..wahaha.

poknik

Anonymous said...

aPA punya magkuk hayun la umno..benda banner ni pun jadi hal..setakat ni je le korang mampu nak berpolitik..ajak berdebat takut..orang nak ceramah halang..cuba le fikir sikit esok Allah tukar tempat korang jadi pembangkang...

Anonymous said...

hoiii..puak PAS kalau ceramah bab agama takpo ini bab politik hok tu yang ambo geram.. rakyat nak dengar ceramah agama la bodoh piang..