Breaking News
Loading...
October 19, 2011

Info Post
Ok cerita anak guan eng ramas nenen kawan sekolahnya dah jadi isu besar, dengar cerita, sejak berbnerapa hari ni, guan eng dah start makan pil tidur, haahaa pada muka kau setan dan cerita yang terbaru, guan eng dah mula mintak nyawa pada pimpinan tertinggi umno, memohon jasa baik pemimpin umno supaya meminta para blogger pro kerajaan berhenti dari menyerang anak dan keluarganya.

Aku nak kasi ingat pada cina ni, ini perang bukan antara umno dengan kau, tapi ini perang antara blogger dengan guan eng, umno tak de hal dalam ini isu so aku juga minta umno dan bn jangan masuk campur dalam ini cerita.

Korang baca kenyataan guan eng untuk cover anak dia,

"Anak saya terkejut besar dengan segala pembohongan ini. Beliau juga tidak pergi ke sekolah selama dua hari. Saya berasa sedih bahawa saya tidak dapat melindunginya daripada perbuat keji Umno itu.”

Jelasnya, anaknya itu berpindah sekolah bukan kerana masalah disiplin seperti yang didakwa oleh blog pro-Umno tetapi kerana mahu menyimpan rambut yang lebih panjang.

Di sekolah asalnya, SMJK Heng Ee, pelajar lelaki diwajibkan menggunting pendek rambut mereka. malaysian insider

Orang kalau dah gelabah, dia tak boleh fikir apa pun, jadi jawapan guan eng bercelaru, aku nak tanya korang semua, mana ada sekolah dalam malaysia ni yang membenarkan pelajarnya menyimpan rambut panjang? nampak dalam saat ini pun guan eng masih lagi nak pertahan perangai buruk anak jantannya. apa punya bodoh la alasan yang guan eng bagi.

Aku terjumpa satu komen dalam blog pisau.net, komen tu mengatakan anak guan eng bukan sahaja meramas nenen budak pompuan tu tapi lebih dari itu, anak guan eng sampai nak korek pxxi budak tu, punya la kurang ajar anak guan eng ni, korang baca sendiri komen tu di bawah.

Inilah masanya untuk kita pressure guan eng, korang boleh pressure dia melalui twitter dan kalau boleh kita buat demo, ini cilaka ni, kalau salah orang dia nampak, tapi bila kena atas bantang hidung dia sendiri, mulah lah dia mintak nyawa.

5 comments:

Anonymous said...

Awass. Jangan tolong Babi tersepit, nanti dia sondoi kita pulak bila dia tersepit. Jangan layan dia. Nanti dia akan jerat kita semua.

Anonymous said...

JANGAN PERCAYA DENGAN MUSUH ISLAM MACAM PUAK DAP BABI. BAGI PUAK PAS SAJA YANG TOLONG

hamba allah said...

musuh islam yng sebenarnye adalah umporno yng brtuhankan penasihat yahudi!

Anonymous said...

Nak minta tolong UMNO?
Suruh dia sebutkan SATU pertolongan yg dia dah buuat untuk UMNO.

DAP keparat said...

Hamba allah konon tp jilat bontot babi!Hahhh Ptuihhhhh!