Breaking News
Loading...
October 14, 2011

Info Post
Dua portal milik pembangkang berperang besar semalam, portal malaysian insider menuduh malaysiakini menjual sahamnya kepada umno dan mereka juga menuduh malaysiakini berkerja sama dan bertukar berita dengan sebuah lagi akhbar pro kerajaan malay mail.

Pada aku ini adalah salah satu plan anwar untuk divert isu kegagalan bajet pakatan haram yang mana rakyat tengok bajet bodoh yang anwar bentangkan tu macam bajet kartun, anwar beria-ia nak bentang bajet, sedangkan anwar sendiri tak mampu nak tunjuk pada rakyat kabinet bayangan pakatan haram.

Dah korang semua tak payah la nak percaya mainan wayang dua portal anti melayu dan anti islam tu, baik kita sebagai rakyat malaysia, fokuskan pada perbicaraan anwar, kerana inilah tahun terakhir korang boleh boleh tengok muka anwar, pasal tahun depan dia dah berpindah ke sungai buloh.

3 comments:

Anonymous said...

oisswh..besarnye isuu..usishh..terdivertnye semua orang dgn isu ini..tahniah..anda memamng penganilis yg bijak!!

Anonymous said...

Lawak bodoh lah tu.. macam sial.. sok kuar lah cerita anuar al juburi dah selesaikan depan belakang... hehehe kah kah kah kah...

Anonymous said...

berita kes anwar pun malas nak dengar dah... muak..

nak masuk sungai buluh ke.. nak bentang bajet ke.. lantak dia la...

biaq pi la dia..

kecoh je lebih.. habuk pun tarak si anwar tu