Breaking News
Loading...
October 10, 2011

Info Post
Pakatan haram selangor makin goyang, mereka lebih goyang bila melihat puluhan ribu rakyat tampa mengira usia dan kaum bersama-sama menyambut najib yang membuat lawatan di berberapa kawasan di selangor.

Di saat anwar mengatakan yang sokongan rakyat terhadap pakatan haram makin kukuh dan padu tapi tengoklah gambar ni, sokongan kepada siapa yang makin kukuh dan padu, pakatan haram atau bn...?





5 comments:

Anonymous said...

puhyoooh! hampir 200,000 ahli umPORNO dtg menyambut ulamak lord reid yg agung.

Anonymous said...

hehehehe ...puak PASamdul ni kalau tak ngata bukan nama nya PAS (parti anak setan) .... dari cakap tu kat atas mmg dah ketaq lutut da ....cakap la apa yg hang nak ... semua terbukti... mcm video ANUwar la....hihihi

mdsaf said...

berapa pulak bajet perbelanjaan untuk kumpul org ramai camni? biase bajet tinggi bukan nk sambut rakyat, tp nk sambut pemimpin...betulkan aku kalau salah

jejakazman said...

KAU MEMANG SALAH.....PEGI TIDUR LAGI BAGUSSS.....

Anonymous said...

tingin nk tgk bn lingkup...
nmpk mcm impian ak bkl direalisasikan nih hihihi