Breaking News
Loading...
October 13, 2011

10 comments:

budak ampang said...

tak perlu buat sidang media. settlekan dulu perebutan jawatan kat cawangan... ni belum cerita bab bahagian.

satu kampung pengundi dah tahu perangai orang umno.

Anonymous said...

PAKU DOLANG PAKU SEROPEH, KATO ORANG SEMUANYO SAMO, NAK BERLEBIH. BAIK UMNO ATAU PUN PKR. DUO-DUO DARI ACUAN YANG SAMA, PERANGAI PUN SAMO.

Anonymous said...

yup betul dok sebok nak cari calon cawangan terabai..ada satu mangkok dalam gambar tu raden ni masyarakat puchong memaqng benci dan menyampah...tak kira lah ahli umno ke idak..dan wa gerenti kalau mamt ni jadi calon..di puchong...umno / bn bakal kalah terok...taj caya cubalah...

Anonymous said...

ketua bahagian dgn anak buah bahagian yang yang suka pergi karaoke dangdut....

yang pkr pulak suka pi spa yang di naungi ronnie liu gangsta

lebih kurang je ajk pkr dgn umno ni. bodoh tak boleh di ajar.

partai anak muda malaya said...

sidang media nak bagitau baru dapat projek dari kawan kat pkr selangor.

profit bagi dua.

masyuuuukkkkk

partai anak muda malaya said...

sidang media tergempar -
pasal nak settle bahagian mana dapat lebih banyak lembu korban untuk di agihkan kat masjid.

ketua cawangan pun nak tumpang semangkok nak derma kat surau dia. siap dah book media suruh datang.

mesyuarat pun nak settle bab PAS dan PKR yang tak bagi umno guna masjid dan surau utuk majlis korban.

mangkak pun Melayu. Cina senyum aje.

Anonymous said...

Shah Alam masa bekas ADUN nya pegang Salamon Selamat.Byk tul kroni kroni besarnya..kalau setakat rasuah,projek,tutup sebelah mata jee...tmpt aku dulu bekas ketua cawangan Seksyen 18 Utara byk juga dapat.Samalah 18 timur,18 barat,seksyen 19.Bila aku tgk makin lama makin teruk...dtg pilihanraya 2008..apa lagi aku pangkah PAS..! Khalid Gereja jadi ahli parlimen.skrg ni lak...aku tgk lagilah teruk bila PAS pegang...mcm tu jugak perangai masing masing...Nampak gayanya..aku kena pangkah BN balik.bukannya apa..kalaulah DAP pegang Shah Alam..perghh...byk gereja ngn jualan arak...

Anonymous said...

jangan seronok sangat bro hentam orang, pc tu tadi dedahkan kerajaan pakatan seleweng duit rakyat selangor.

Anonymous said...

ha ha ha..tu si raden yang dok dalam gambar tu kaki seleweng duit kat puchong wei..rumah dia besar macam istana..poi lah tengok dekat kg sri aman..sendiri bengkok..lagi mau hantam orang lain..ha ha..samo yo pr ngan bn..tapi bn ada baik sikit..so kena pilih bn ..pilih yang baik dari yg buruk..tapi kalau raden jadi gerenti wa pangkah pr

Anonymous said...

kalau raden jadi calon..gerenti wa pangkah pr