Breaking News
Loading...
October 15, 2011

Info Post
Dr thomas hoogland dan berberapa bloger pencacai anwar memberitahu, adalah mustahil untuk anwar meliwat saiful kerana sakit belakang anwar masih belum sembuh sepenuhnya dan dia tidak boleh membongkok, malah ada seorang bloger pencacai anwar dalam twitternya kata, anwar ruku pun tak boleh...

Penipuan tak akan selamanya boleh di tutup, cerita pasal anwar tak boleh bongkok dan ruku ketika sembahyang sebenarnya adalah satu penipuan mereka, dengan melihat video ini, sahih anwar boleh membongkokkan badannya, boleh bersembahyang macam biasa dan aku cukup yakin anwar boleh meliwat saiful.

Korang tengok sendiri video tu....

5 comments:

Anonymous said...

Kah..kah..kah.. nampak jam omega..

Joker

Anonymous said...

Pantang ado poluang mulolah dio moghapu...sapo nak pocayo cakap ea tu..

KBSB

Anonymous said...

alah bilo kono ateh batang idung sendiri mulo la kata orang fitnah...

Anonymous said...

Kalau tak liwat saiful nape tak berani nk sumpah laknat??? saiful berani kerana benar....Nuar tak berani kerana BUAT..sempoi je jwpnnya..tk payah nk bertahun-tahun putar belit di mahkamah..hari ini kau buat org, esok lusa anak ko pulak org kerjakan...

Keris Pusaka said...

Assalamualaikum
Salam Perjuangan
Minta jasa baik tuan untuk link kan blog saya disini
http://kerispusakabangsa.blogspot.com/
Blog tuan telah saya link kan di blog saya
Terima Kasih ...Wassalam