Breaking News
Loading...
October 18, 2011

Info Post
Kenapa mereka keluarkan video nik ajis tebang belukar? ada yang kata itu adalah salah satu aktiviti riadah nik ajis, pada aku itu jawapan mengarut, apa jadahnya aktiviti riadah buat dalam belukar, dah la tu, parang yang nik ajis buat tebas semak tu tumpul nak mampos.

Sebenarnya itu adalah video propaganda penjilat nik ajis, mereka mengeluarkan video tu nak tunjuk kat rakyat yang nik ajis masih kuat dan masih mampu berkerja, nak tunjuk yang nik ajis kuat, depa suruh la orang tua tu masuk semak, buat-buat sedang tebas belukar.

Siapa yang bodoh percaya pada video tu, lepas ni akan kata, ooo... nik ajis kuat lagi la, tak pe la bagi je la dia jadi mb kelantan lagi...

4 comments:

Anonymous said...

Semaknya kebun Nik Aziz ni ...betulker ini aktiviti biasa dia ...cam tak caya jer ... kalau betul mesti bersih gila kebun tu ... ni macam pinjam kebun tinggal jer

Lebai Malang said...

Kalau ini aktibiti biasa Nik Aziz sudah tentu kawasan kebun dia tu licin dan tidak bersemak samun macam tu.

Anonymous said...

owh..patutla kebun nik ajis nampak terang je tak semak pun kan.kankan.

Anonymous said...

lepas ni sape2 ade kebun yg semak dan tak bertebas boleh panggil pak ajis ye utk tolong tebaskan jimat belanja nak beli racun dan selamat dari bahan kimia beracun..berkebajikan kan