Breaking News
Loading...
November 2, 2011

Info Post
YAB Perdana Menteri , Datuk Seri Najib Tun Razak selamat tiba di Mekah malam tadi. Pada jam 11.20 malam beliau bersama puluhan ribu umat Islam dari seluruh pelusuk dunia melakukan tawaf umrah. Turut sama melakukan tawaf bersama PM adalah isteri beliau Datin Seri Rosmah Mansor.

Untuk mendapat liputan dan updates terkini perkhabaran dari tanah suci Mekah, ikuti laporan dari portal Haji 1432, klik sini.

Gambar atas tu betul ke gambar nuar...?


8 comments:

Anonymous said...

bertuah bro kalau mat gay tu pergi mekah...

Anonymous said...

khusyukkan hati kepada Allah.... supaya haji mabrur tercapai... usah diingat akan cincin permata, kasut & bag glamour,.... yang akan tinggal ditepi kubur saja.....

Anonymous said...

Orang dok tengah menunai ibadat haji..., kita kat sini dok mengumpat & menyindir fitnah...!

Eluk kaa tu..?

Anonymous said...

korang je fikir macam tu, orang pas fikir kot lain pulak.

Anonymous said...

nampak macam superimpose aje gambar si nuar tu..sebab kepala dia nampak besar dari badan..cuba teliti betul2..riak wajah dia pun nampak berlainan..silap haribulan kantoi gak gambar ni nanti.

mdsaf said...

Subhanallah...nampaknya pemimpin kita diiringi beberapa pengawal....

setiap insan diuji mengikut kehendakNya...

kita manusia biasa diuji dengan kewangan dan kesihatan untuk pergi haji, tetapi golongan elit dan pemimpin diuji dengan hati yg tidak tenang (khuatir perkara buruk akan berlaku, maka memerlukan pengawal peribadi)

Anonymous said...

Itu protokol kerajaan Arab Saudi,..

Anonymous said...

gmbr nuar 2 susah nk confirm klau tgok muke...kn tgok perut...2 pn cik jijah jer yg blh cam....