GEMPAR: Kisah Anwar Dan Rafizi Di London...


Apa anwar buat dengan rafizi di london, ia masih lagi jadi tanda tanya bagi sesetengah ahli pkr yang mengetahui cerita itu, dikhabarkan anwar bergegas ke london bila mendapat panggilan telefon dari rafizi, ia berlaku sekitar tahun 95-96, haa... part ni yang saspend nie.

Semua sudah sedia maklum, perkenalan anwar dan rafizi berputik sejak rafizi masih lagi bersekolah di MCKK, kalau korang tengok gambar diatas, itulah saat perkenalan anwar dengan rafizi, ceritanya lebih kurang sama dan tak lari jauh macam mana anwar mula mengenali azmin ali.

Macam aku kata tadi la, anwar sanggup bergegas ke london apa bila mendapat panggilan dari rafizi, padahal ketika itu anwar memegang jawatan timbalan perdana menteri, mesti ada sesuatu yang teramat istimewa pada rafizi sehinggakan anwar sanggup terbang ke london meninggalkan segala tugas dia sebagai timbalan perdana menteri.

Cerita yang di simpan selama 16 tahun akan terbongkar tidak lama lagi, aku cukup yakin dan pasti, sekiranya cerita ini terbongkar, maka hancur berderailah pkr, silap haribulan, pas akan keluar dari pakatan haram.

Comments

Sudir said…
Tapi ko tau je lah penjilat-penjilat yang bangang nanti akan menafikan sekeras-kerasnya.. Hehe skrip dan denial syndrome yang sama akan pasti berulang..
Anonymous said…
jgn jgn isteri u pun kena liwat ngan anwar dulu....hahahaha
Tauke Ikan said…
salam

mohon pautkan blog saya di blog tuan

http://tauke-ikan.blogspot.com/

salam perjuangan
opisboi said…
panazzzzzzz berapi...Marina Mahathir, anak bekas Perdana Menteri, Mahathir Mohamad yang berprofil tinggi,telah memberi amaran kepada pihak berkuasa dan juga pengacau untuk tidak menjadikan Ketua Bersih Ambiga Sreenevasan dan lain-lain aktivis sebagai mangsa untuk acara Seksualiti Merdeka yang dijadualkan untuk November 9 hingga 13.
abis teloq pengampu umngok tersentap masuk kedalam..kahh3
Anonymous said…
http://wikimalay.blogspot.com/2011/11/lembu-duk-dalam-kondo.html
Laporan SPRM oleh Jingga 13 tehadap penyelewengan wang rakyat oleh National Feedlot Coporation (NFC) .
TARIKH : 10 NOV (khamis)
MASA: 11.30 PAGI
TEMPAT : SPRM SELANGOR , BANGUNAN WISMA PKPS, SHAH ALAM ( BERHADAPAN HOTEL BLUE WAVE, SHAH ALAM )
Semua dijemput hadir . SEBARKAN !!!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID