Kehidupan Mewah Saifuddin Nasution Ismail...


Rumah saifuddin ni aku difahamkan bernilai hampir 2 juta ringgit, di bina di machang kelantan, memang nampak simple tapi mahal kerana bahan asanya di perbuat dari kayu, zaman sekarang ni kayu lebih mahal dari kongkrit.

Ok soalnya mana saifuddin dapat duit buat rumah mewah macam ni? ini pertama kali dia jadi ahli parlimen, dulu dia pernah jadi adun lunas, tapi dah separuh penggal baru dia masuk dewan. apa perniagaan yang saifuddin buat sehinggakan dia mampu buat rumah mewah macam tu?


Dalam dewan saifuddin dilihat sebagai seorang pemimpin yang membela rakyat, di dilihat kononnya cukup sensitif kepada kemiskinan dan kemelaratan rakyat terbanyak,bongkar berbaga-bagai penyelewengan yang belum tentu ada kebenaran ataupun kesahihan faktanya.


Malah mainan wayang saifuddin sehingga sanggup menyusahkan orang, pernah ada seorang kawan dalam pkr memberitahu aku, saifuddin ni tak ada kereta, setiap kali ceramah, penganjur kena ambil dan hantar dia pulang, punya la tinggi wayang saifuddin.


Segalanya di bongkarkan oleh blogger sanggah tok janggut: klik sini

Comments

Anonymous said…
akhirnya segala wayang saifudin terbongkar juga, apa yang dia ceramahkan selama ini kononnya dia pembela kepada rakyat miskin hanyalah penipuan semata, kalau dilihat rumah agamnya itu, kos pembinaan tak lari dari 6 juta.
Anonymous said…
kompom di kata, ini rumah orang umno
mat said…
hahaha..die pakai duit rakyat ker???jeles nape??
Anonymous said…
hang, awak tau ke apa yg kau tulis?hidup BN, mati la rakyat. Kaya BN, miskin rakyat. itu awak yang mau ke?

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID