Breaking News
Loading...
November 24, 2011

Info Post
Di bawah tajuk artikel "Sultan S'gor dukacita sikap rakyat kritik polis" secara terang-terang malaysiakini membiarkan rakyat yang menyokong pembangkang memaki hamun sultan selangor, sekiranya malaysiakini serius mempertahankan institusi beraja di malaysia, mereka sepatutnya sudah menapis komen-komen dari penyokong pembangkang.

Berbakul-bakul sultan selangor di maki oleh penyokong pembangkang dalam artikel itu, disini aku sempat kumpulkan berberapa komen yang menghina sultan selangor, selebihnya korang baca sendiri dalam artikel itu...

Apa yang kementerian dalam negeri buat untuk mengekang perkara ini? KDN buat bodoh je lah...




6 comments:

PAKU PAYUNG said...

Semua yg komen di atas kurang ajar dan biadap. Patut dibuang dan tinggal atas pulau sahaja.

Anonymous said...

sultan kena langgar ngan lori tak mati ka?? atau sultan berak tahi dia wangi?? berapa harga 1 bucket tiger beer kat hard rock cafe???
hahahaha......

Anonymous said...

mana aku tau tanya la mak kau, pasal mak kau kan selalu menjalang kat situ mesti dia tau punye

Anonymous said...

mane aku ko tanya la mak kau, kan mak kau selalu menjalang kat situ, mesti dia tau punye

mdsaf_kyo said...

tengoklah koleksi ni: Penghinaan demi penghinaan

anti bohmau said...

typical mental retarded opposition fans this 2:18PM anon!!

kalau dah melayu sendiri menghina Raja2 & Sultan sendiri, apa lagi biaDAP yg rata2 bukan melayu?

jgnlah bila melayu dah hilang kuasa nnt, baru puak2 kurang hajar ni nak merayu2 pada Raja2 & Sultan2 utk membantu mrk pulak!!

esok2 jgn anakcucu kamu sendiri menggelar kamu melayu lupa diri & meludah kubur kamu sbb terlalu diaDAP menghina Raja & Sultan sendiri hingga bangsa lain ambil alih kuasa...