Breaking News
Loading...
November 12, 2011

Info Post

Dalam masa mereka menyerang Melayu tentang isu National Fedlot Corporation,Melayu dalam pembangkang seperti Nurul Izah,Saifuddin Nasution, Rafizi Ramli dan bertemankan seorang Cina DAP iaitu Tony Pua terus menyerang satu lagi sasaran kedai yang kerajaan bina khusus untuk orang-orang Melayu berpendapatan rendah atau sederhana 

Mengapa mereka tidak pilih kedai Ah Chong ataupun kedai milik Maniam dan mengapa Kedai Rakyat 1Malaysia ini menjadi agenda? Mereka sudah ada kebimbangan dalam diri bahawa kedai ini mampu memberikan saingan kepada ledai-kedai milik Cina ataupun India yang selama ini mendominan perniagaan runcit ataupun borong.

Mereka sanggup menipu resit pembelian,membuat perbandingan harga yang tidak logic dan terbaru mereka sanggup menuduh bahawa ada barangan yang dijual dalam kedai Rakyat 1Malaysia itu tidak baik  dan selamat untuk kesihatan sehingga mereka sanggup bawa ke makmal untuk ujian. 


Kita pun terkejut bilamasa pula Nurul Izah percaya dengan hasil kajian makmal sedangkan jelas airmani bapanya yang disahkan oleh makmal  yang dokaji serta diputuskan oelah pakar-pakar telah ditolaknya tetapi tiba-tiba dia menerima pula kajian yang dibuat oleh makmal yang mereka rahsiakan.Nampak sangat betapa jahatnya niat mereka ini.

Baca selanjutnya DI SINI

5 comments:

Anonymous said...

sori aku tak nampak isu ini menyerang orang melayu tapi memang barang tersebut kualiti cap ayam.

teguran ini harus di ambil serius olih kedai 1 malaysia utk tingkatkan kualiti baru bolih bersaing. itu saja.

Anonymous said...

Apa nak hairan, Saiffudin tu bukan Melayu lagi sebab darah babi nak mengalir dalam tubuh nya. Yang komen pasal barang kedai IMalaysia memang tak mau ambil tahu. Bezanya cuma label, kualiti masih beb.Cuba beli barang diHypermart. Kebanyakan pada label barangan dicetak 'dibungkus,diedar' Ertinya produk tu mungkin dibuat kilang yg sama.

Anonymous said...

melayu kene kencin ngan mydin tak cakap pulak..untungnyer kimma ada melayu backup..luar cakap malayu rumah cakap indu

Anonymous said...

nii..nak habaq kat hang..ingat semua orang jadi melayu umno kat kat Malaysia ni..sejak bila serang Melayu UMNO kira sekarang semua Melayu..memang hangpa jenis duk merosakan melayu sebenaqnya!!juaal barang murah xdak kualiti..buat projek lembu anak beranak..perabis saham bumiputera,,ni Chua Soi Lek duk hina Islam..awat Melayu UMNO duk jadi penakut pulak..demo la kat Wisma MCA!!

Anonymous said...

aku dah beli dan makan produk K1M tu.. bagus jer.. kenapalah PR ni dengki sangat.. org2 yg sokong tindakan ni memang org yg suka hasad dengki dan kianat.. benda baik kita sokong.. yg salah kita tentang.. kerajaan buat benda baik pun kianat.. makin membara kebencian aku pada PR ni..