Breaking News
Loading...
November 1, 2011

Info Post

Akibat dari kenyataan yang di buat oleh DYMM Sultan Johor yang meminta pelajar universiti jangan terbabit dengan perhimpunan haram, maka ramailah penyokong-penyokong pas dan pakatan yang pro kepada penubuhan negara republik memaki hamun sultan johor.

Aku print screen berberapa komen-komen yang dibuat oleh penyokong pakatan haram dalam laman web tranungkite, korang baca lah sendiri, ni lah payahnya dengan puak-puak ni, bila sultan senyap, depa kata sultan takut, tapi bila sultan bersuara, depa maki sultan kaw-kaw, inilah hasil ajaran anwar ibrahim proksi yahudi laknatullah yang sedang berusaha untuk me-republikan negara ini.

Adakah polis, skmm dan cybersecurity akan ambil tindakan pada mereka? aku yakin tidak.



23 comments:

Bingai @ Bangang said...

menyirap je aku nak baca


Blog Tendang Terajang -
Undang-undang bukan milik mereka yang pakar sahaja.

Horas! Hulu Langat said...

Nilah hasil politik kurang ajar dan biadab yg dibawa Pakatan Haprak. Yang anehnya...PAS dan penyokongnya yg mengaku lebih Islam dan mengaku mencontohi akhlak nabi pun dah terikut-ikut dgn cara politik biadab DAP dan PKR.

fakhrul said...

bodoh je kutuk sultan aku.. klu sultan belah ko kemain suke lagi pakatan babi ni..

GotYou! said...

Mereka nak republikkan Malaysia ni. Bila dah jadi republik sukalah jadi melayu terpinggir mcm Melayu Singapura, tak gitu?

Melayu tak sedor diri! Nenek moyang susah-payah meneroka hutan banat, senang-senang nak jadi pengkhianat!

Anonymous said...

Ambil tindakan jerr... KENAL PASTI mereka ini lepas tu jangan bagi masuk ke Johor.. Kalau nak masuk juga bagi Penampar Sultan duluuu sebab kurang ajarrrr..Sultan bagi nasihat mereka buat main-main jerr..

Johorean

Anonymous said...

Puak puak tu memang mulut HEBIAQ !!

izz said...

x tau ke? sultan tu umpama tuan kepada tanah melayu ni?? buta sejarah!!!!

GotYou! said...

Melayu-melayu bangsat PAS ni tak sedor. Bila terhapus sistem beraja, bila puak-puak kafir dah jadi maharaja, merekalah yang akan kena tendang dulu! Lepas tu nanti apa? Nak meraung minta raja naik tahta semula?

Anonymous said...

ni lah hasil ajaran pok nik, ngan nuar berahi yg menghasut rakyat membenci sultan. Kalu tak de sultan dah lama dah melayu ngan agama Islam hanyut dari tanah air ini. yang peliknya melayu sendiri yg bencikan sultan ngan agamanya. spt aziz bari yg amat anti sultan selangor. patutnya org2 spt ni dinyahkan dari bumi bertuah ini. hiduplah kamu di sebuah pulau di tengah lautan luas.

Anonymous said...

nabi muhammad dipandang tinggi kerana akhlaknya yang mulia. tinggi sangatla akhlak org2 pakatan ni. sultan johor tu tak usik diorang pun. tp klau puji diorang macam beruk dapat bunga smpai ratu elizabeth pkai baju kuning pun kata sokong bersih2. ha ha ha kesian aku tengok. syabas tuanku... amanat tuanku sangat2 benar. tapi harus diingat pada puak pakatan apa yang dipesan tuanku itu juga yang saya dok pasak kat telinga ank2 saya hari2 supaya dia tak jadi melayu bangsat macam korang semua. nauzubillah

Nok said...

masalah dia gomen tak mahu ambil tindakan..hisyammudin tak boleh nak harap...dia pengecut ...dan kedi...nak buat macam mana......Rais Yatim pun sama...tak ambil tindakan..jadi bermaharajalela lah mereka.....Johor tentukan parti pembangkang kalah..dan jangan bagi peluang tenyeh....

nilfaizal said...

Bangangnya diaorang ni..
Diaorang tak tau ka Itulah keunikan negara malaysia dan satu satunya KEBANGKITAN AKHIR ZAMAN NANTI???
Mentaliti Bangang laaa diaorang ni !!!

Makin kurang ajar sampai tak ada orang yang respect kepada Sultan.. Suruh diaorang berambus laa dari Malaysia..
Kitaorang pun tak ingin ada penderhaka macam diaorang laaaa

Anonymous said...

ada bukti ke semua komen tu dari penyokong PAS???

Anonymous said...

kami syg sultan Johor..!!!

Anonymous said...

orang umno geli dan jijik nak baca web tranung kite milik pas terengganu, dah tentu la orang pas punya kerja..

Anonymous said...

Jangan di lyn org2 mcm ni..biarkn dieorg..at least Tuanku Sultan Johor prihatin pd rakyat...dr info pen. pengarah Maij, tuanku kuarkan zakat harta RM 1 juta...mane lg duit tu pegi kalau bkn utk org2 yg memerlukn...dieorg ckp ikut ske, xtau ujung pangkal...

Anonymous said...

Kalau POLIS,SKMM atau yang sewaktu dengannya TIDAK buat apa2 tindakan,
bermakna mereka memberi LAMPU HIJAU atau MANDAT kepada rakyat KHUSUSnya
rakyat JOHOR DT untuk melakukan undang2 sendiri dgn menangkap dan menghukum sendiri mereka2 yg ternyata mencabar kami RAKYAT JOHOR DT.

Anonymous said...

Diorang yang kuat mengutuk ni tk tau ker, ramai yang masuk neraka kerana mulut? tulah dia.. bila diri dh terasa lebih Islam dari orang lain, inilah padahnya.. haprak pemikiran dan tindakan.. malang Malaysia ramai orang Melayu mcm diorg nie. sedih betul.

Radin87 said...

biarlah diorang nak kata apa pun..
tapi kalau PIII ARRR kalah kat Johor lagi jangan tanya kenapa..

Anonymous said...

Berani cakap tapi bodoh buat apa. Tengok lah balik sejarah pembentukan Malaysia. Negeri2 Melayu dulunya mempunyai pentadbiran masing2 yg ditadbir secara amnya oleh British. Diorang yg komen dlm forum tu semua bodoh, lagi bodoh dari org dulu (zaman sebelum M'sia merdeka). Org2 mcm tu lah jugak yg pernah mencaci dan menghina kenapa Almarhum Sultan Ibrahim (Sultan Johor) yg dulunya tak mau tanah negeri kesayangannya Johor (Raja Johor ialah Raja yg bermatian pertahankan kedaulatan dan kemerdekaan negeri dari dijajah mutlak oleh British) termasuk dalam pembentukan Malaysia dan mahukan Johor negara sendiri yg bebas, tapi semua org2 melayu marah dulu.. mengata Sultan Johor tak mau merdeka, tak mau terima kemerdekaan. Nahh sekarang nampak tak apa kerajaan persekutuan 1957 yang org2 melayu hendakkan sangat tu buat??? Mereka2 ni lah yg ambil alih kuasa penuh dan seboleh2nya mahu ketepikan Raja2 Melayu atau dibuang kalau boleh mcm tak wujud lagi. Kerajaan persekutuan dan anak2 syarikatnya iaitu kerajaan2 negeri tentunya tepuk tangan bila Raja2 melayu dihina dan dibenci macam ni. MEREKA TU SEMUA BOLEH NAIK DAN TURUN OLEH PILIHAN RAKYAT, SO MEREKA TAK PUNYAI NILAI SAYANGKAN TANAH AIR BANDINGKAN DGN RAJA NEGERI TERSEBUT. RAJA JOHOR TERLALU PERTAHANKAN KEDAULATAN NEGERI SENDIRI, TAPI AKHIRNYA JOIN JUGA PEMBENTUKAN MALAYSIA YG AKHIRNYA HANYA MENGUNTUNGKAN KERAJAAN RAKYAT (NAMA JE KERAJAAN RAKYAT TAPI HAMPAS BERI PADA RAKYAT, BANYAK MADU KERAJAAN DAN AMBIK) SO JANGAN BUTA LAGI MATA TU. KAJI SEJARAH BARU LAH ANDA FAHAM APA YANG BERLAKU SEKARANG, BODOH

gadizgula said...

Melayu mudah lupa....

Anonymous said...

izz..tertarik plak dgn statement kamu.....Tuan kepada tanah Melayu....betul ek statement tu? Milik Allah segala yg ada di alngit dan bumi kak....byk Kalam Allah dlm Al Quran, ada Al Quran kt rumah? kalau ada bawak2 laa bukak dan baca....

Anonymous said...

dieorg tak tau ke yg terengganu tu dlm jajahan takluk johor?lagi mau maki sultan kami..pui lh korg !