Breaking News
Loading...
November 1, 2011

Info Post
PAS melaka semakin buntu, siri ceramah mereka sekarang ni dah kurang dapat sambutan, tak macam dulu, jadi bagaimana mereka nak tarik crowd untuk datang ke ceramah mereka malam ni, malu kalau crowd tak ramai, pasal bukan calang-calang ayam sabung yang mereka bawa, mat sabu dan nizar yang mereka sabungkan.

Persuruhjaya pas melaka mula buat provokasi, dia cabar umno untuk berceramah di sebelah tapak yang mereka akan berceramah malam ini, itulah sahaja cara pas untuk dapat crowd.

Modius operandinya senang, bila ceramah sebelah menyebelah, mereka akan ambil gambar disebelah crowd umno dan claim dalam harakah ceramah mereka di hadiri oleh ramai orang, sekiranya berlaku sedikit kekecohan, maka mereka akan tunding jari kepada umno.

Biase la perangai yahudi, mana nak mengaku salah, semuanya depa nak menang...

4 comments:

usin said...

eleh, senang je. mcm kcg goreng. jgn layan. biar meroyan sendiri. crowdpun sbb hantu setan & jembalang yg dtg. dh ada kamera generasi baru yg boleh amik gambar hantu setan & jembalang kan!!!

AbgSelamba said...

tak apa pada malam ini YB Zulkifli Nordin akan hadir berceramah bersebelahan Tapak PAS anjuran Perkasa Melaka dan PBTM. Nak tengok nizar dgn mat sabu gempak atau tidak

headbomb said...

bro tahap meroyan mereka sekrh tahap kronik bro... hahaha... dem

mdsaf said...

memang nk jadikan punca pergaduhan....cubalah buat secara hikmah...cari jalan elakkan berlaku kekacauan...