Breaking News
Loading...
November 23, 2011

Info Post
PKR menemplak FAM kerana memberikan 30 ribu sebagai imbuhan kepada pemain, kata mereka FAM menggunakan dana rakyat sebanyak 30 ribu, itu merupakan satu pembaziran, dana rakyat sepatutnya digunakan untuk rakyat bukan untuk pemain.

Menurut sumber fam, Selepas perlawanan menentang Indonesia semalam, Presiden FAM Sultan Ahmad Shah bersetuju mengurniakan RM30,000 seorang bagi setiap pemain di atas kejayaan gemilang mereka itu,” katanya dipetik Bernama Online.

komen aku: bodoh punya pkr, player harimau muda tu bukan rakyat malaysia ke? sekurang-kurangnya mereka ada jasa pada negara, zuraidah, saifuddin, rafizi dan lain-lain pemimpin pkr apa jasa mereka pada negara???

22 comments:

hangkedee said...

3 ekor lembu,2 ekor kod pendatang tak harus di beri gelaran Datuk.kod 71.

Otak Geliga said...

mmg patut depa dpt ganjaran tu....aku sokong....yg malaun2 musibat tu bayar cukaipun ciput nak kecoh...piiirahhh

Anonymous said...

NANTI MINTAKLAH TOLONG APEK JUMPA NIK AZIZ..NIK AZIZ BOLEH KOT PUJUK GENG2 PKR NIE SURUH TUTUP MULUT.....

Anonymous said...

Eh Sultan kurnia duit dari poket dia sendiri, bukan poket FAM la....tak baca paper ke?

fakhrul said...

bodoh punye penyokong pkr.. itu duit sultan la.. bukan duit FAM..

Anonymous said...

org2 nie mane ade bace paper...die bace suara keldai ngan harakah je...sbb2 xtau info ckp men suke2 je....

BajingAlas said...

rakyat dalam team Harimau Malaya sgt layak menerima ganjaran itu kerana mereka wira2 negara yg bermati2an mempertahankan martabat bangsa Malaysia dari dipijak2 bangsa yg sama spesisnya mcm "datuk2" yg memgang "kod 71" yg sangat ramai jumlahnya dlam PKR....Kod 71 ni terlampau cemburu dgn ganjaran tersebut...
Kod 71 juga sama spesis dengan lembu2 reject di NFC...

Anonymous said...

Bodoh punya PKR...bkn duit bapak korang yg dibayar pada Harimau Muda tu. Korang pun entah bayar cukai entah tidak. Tu le kalau tak baca surat khabar kalau asyik baca harakah dan keadilan ...ni le jadinya LOPONG lagi TOLOL. Duit tu Dultan Pahang punya le...suka hati baginda le nak bagi pun....Lagi pun mereka layak kerana mempertahankan maruah negara dan rakyat Malaysia

Megat Alam Gempita said...

Nama je kod 71 dah tau mereka ni semuanya terdiri anak-anak Indon yang fanatik dan pengkianat kepada Malaysia. Anwar Cifut mana boleh sokong Malaysia sebab dah pernah sontot kekasih Indonnya Sukma Darmawan yang begitu dermawan menyerahkan terunanya.

Anonymous said...

APE PUNYA BODOH MALAUN TU...BUDAK-BUDAK TU DAH BERJASA...MEMANG PATUT DIANUGERAHKAN RM 30 RIBU..MEREKA PUN RAKYAT MALAYSIA...

G7 said...

duit tu Sultan Pahang yang bagi guna duit tuanku bkn duit FAM..

mana statement PKR ckp tu? aku nak tgok..tlong bg link kt fizabnt@gmail.com

Anonymous said...

hahahaha....duit poket sultan??
sapa bagi sultan duit??
patut kena bagi 1 juta seorng baru berbaloi...bkn mcm lembu2 umnodog dapat berjuta senang2 saja.

Anonymous said...

Biar pi la sultan nak bagi brape byk pun.. Budak2 tu bukan je pertaroh tenaga, tapi pertarohkan nyawa sekali la bodoh.. Hanjing.. Lembu.. Tgk la mcm mane dorang kena kepong dlm bas.. Tu la lain kali tgk tv.. Baca utusan baca berita harian.. Nie dgr ceramah mengarot.. Bodoh punye olang.. Ape sumbangan pakatan utk negara pulak?? Anon 511 ko nie bebal ke ape? Bagi aku ko nie lagi HINA dari rakyat indon.. Aku rasa TITUS BONAI pun tak perangai mcm ko la..

Anonymous said...

Adakah satu kebetulan???
Sesiapa yang mnyokong barua Yahudi pasti mendapat padahnya
PAS yang menjilat barua Yahudi sdang dihukum oleh rakyat Malaysia
Indonesia yang suka dibayar oleh barua Yahudi pun tewas dan dimalukan dikandang sendiri terutama dalam sukan bolasepak....
Itu lah bahana menyokong barua Yahudi

usin said...

kalau dulu2, geram jugak aku dgn respon pembangkang mcm tu. sekarang tak lagi dah. rugi je geram kt dorang. sebab apa, sebab dorang tu bodoh, akal fikiran senteng. kira kurang akal mcm tu. tak baik geram kt org kurang akal....

Anonymous said...

kenyataan paling bodoh aq dengar dari Parti Rosak(PR) ni duit tu bukan duit rakyat pon duit tu sumbangan pribadi president FAM sultan pahang punya duit suka ati dia lah nak bagi ..

Anonymous said...

PKR ni PUKI MAK..boleh mampus..bodoh ka..itu sumbang peribadi sultan...lantak dia lah nak bagi berapa juta pun. Celaka punya PKR laknat betul parti ni kat Malaysia.. memang sial betul...kalu ikutkan hati rasa macam nak.......!!!!*&*(S

Anonymous said...

kaki jubur bini d liwat ni lah pemikiran sialan ni

joe labu said...

apasal la nak kecoh dengan pkr niee... dorang nie dah la bodoh , bebal , baghal , penipu , penyamun , kaki liwat , kaki bontot , pelanggan pelacur.... yang korang ikut rentak depa buat apa.... nanti penyakit depa tu berjangkit dengan koreng pulak...


tapi kalau nurul izzah tu tak apa laa... i suka izzah... lazattttt...

praha2 said...

eden tak kiro lah nak bori ko tak bukan oran politik punyo hal. kalo ado buet yang menaikan namo negaro apo salah nyo tapi jangan nanti dah dapet prestasi menurun. kito dah nampak dulu badminton ramai yang jadi jutawan tapi prestasi tak pun macam memberasang tapi turun melalak. kito tak usah lah melatah tiap kali sibaral ni keluar kato kato yang tak baik. pedulikan dio saja.

CucuAtok said...

memang dasar busuk hati dan keturunan IBLIS LAKNATULLAH depa semua ni.... Adaka depa tak pikir yang kita punya pemain bagai nak rak @ pulun bagi malaysia menang.Tambahan pula siap kena ugut dan kena boo lagi....
Ishhhh...... tak tau la payang nak jadi nie..... kalau tak suka BERAMBUS DARI NEGARA NI!!!!!!!!!!!!!!!
CIS BAZIR DUIT RAKYAT KONON....WOOOIIII
TENGOK DULU HANG PUNYA BAPAK P**I**K YANG KONONNYA ANUGERAH TUHAN TU DAN ANAK BETINA SEEKOR LAGI YANG NAK PERHANCOQ MELAYU....
jANGAN DI AJAR ITIK BERENANG DAN JANGAN CUBA MENJOLOK SARANG TEBUAN!!!!AWAS....

Anonymous said...

itu rezeki diorg sbb dh naikkan nama negara..x kan nk tggu player2 ni dh mati baru nk disanjung n bg anugerah mcm2..ape daa