Breaking News
Loading...
November 11, 2011

Info Post
Seronok tengok puak-puak pembangkang mainkan cerita pasal ladang feedlot, serangan membuta tuli pkr membuatkan pas dan dap juga takut nak ikut sama, mungkin pas dan dap dah tengok, banyak kesalahan fakta yang di buat oleh pkr, itu pasal mereka pun tak mau joint, secara logik, kalau betul isu ladang feedlot ni banyak sangat masaalah seperti yang di dakwa oleh pkr, dah tentu, pas dan dap akan joint sekali untuk membalun kerajaan, "ini kes sedap beb", tapi itu tak berlaku, mereka biarkan pkr sendirian, pada mereka, kalau nanti yang kena saman, biar pkr kena sorang, mereka tak mau masuk campur.

Ok... malaysiakini ada mengeluarkan berberapa keping gambar menunjukan ladang nfc tu dalam keadaan cukup teruk, kononnya hanya seekor lembu je yang ada di ladang tu dan tempat tu dah tak beroperasi lagi, gambar keseluruhan ladang tu langsung mereka tak keluarkan, senang cerita, malaysiakini cari angle yang paling teruk untuk burukan dan menunjukkan ladang yang diusahakan oleh orang melayu ni gagal sama sekali.

Tapi betul ke ladang tu teruk sangat? ok mari kita buat perbandingan antara gambar yang di keluarkan oleh malaysiakini dan gambar yang diberikan oleh sumber sahih tu sendiri kepada aku.


Ini pula gambar yang aku dapat dari sumber sahih... korang bandingkan kan lah sendiri, sebenarnya banyak lagi gambar dan video tentang operasi ladang itu, nanti aku keluarkan lagi, korang boleh tengok sendiri bertapa liciknya pkr menggunakan malaysiakini untuk burukan ladang feedlot milik nfc milik orang melayu.


Soalnya sekarang ni, betul ke malaysiakini dan rafizi pergi ke ladang yang milik NFC? atau korang pi ladang lain kemudian kata ladang tu milik NFC...

3 comments:

Anonymous said...

Bila ada orang Melayu nak buat business, mesti ada orang nak letak imej - Melayu tak reti business. Blogger BN yg kata menteri ni takde moral, cuba check balik moral pemimpin PR dalam isu projek dan tender. Lagipun projek ni on loan basis. Come on lah, kita patut beri semangat bukan hinaan.

Anonymous said...

Itu la babi nya puak2 ni, asal melayu nak bisnes je pembangkang palam, lepastu buat cerita ini semua geng2 umno, korek sana korek sini tunjuk kelemahan peniaga melayu, tapi kejayaan yg peniaga melayu dah buat mereka langsung tak nak cerita.

Anonymous said...

Alaa...sama macam Nurul Izzah yg macam bagus tu...
Dok kacau projek pembangunan Pantai Dalam tu....padahal AMONA tu memang company Melayu tulen...diulang tulen.....nak cari pasal buat apa.....kira nak dengki kat Melayu la tu...memang bangsat anak beranak....skrng ni sibuk kacau KR1M....

aku sampai tak paham apa sumbangan depa ni atau mungkin dah rasa tak relevan la kot sebab tu dah start panik....aku memang doakan Nurul Izzah yang sombong tu lingkup laa PRU13 ni..... macam baguih...puiii...