Breaking News
Loading...
November 23, 2011

Info Post
Aku betul tak sangka, saifuddin yang gayanya bak seorang interlektual rupa-rupanya bebal makroop, dah terkantoi dengan isu ladang lembu yang difitnahnya hari tu, dia mula buat fitnah lain pulak, terbaru dia kata keluarga shahrizat pergi buat umrah pakai duit NFC.

Korang boleh nampak tak bertapa bebalnya saifuddin ni, memanglah datuk mohamad salleh tu suami shahrizat, jadi apakah salah dia ke umrah menggunakan duit hasil keuntungan perniagaan NFC yang dia juga turut menerima gaji dari syarikat tu untuk buat umrah?

Kalau macam tu, kenapa hanya saifuddin pertikaikan umrahnya sahaja, kenapa saifuddin tak mau kata datuk mohamad salleh beli baju pakai duit NFC, beli jam tangan pakai duit NCF, beli handphone pakai duit NFC.

Kalau macam tu cara saifuddin berfikir, payahlah ceo melayu nak pergi umrah, lepas ni tan sri azman hashim ceo ambank kalau nak pi umrah kena la orang sponsor dia, pasal kalau saifuddin tahu azman hashim pergi umrah dah tentu saifuddin akan tuduh pulak azman hashim pakai duit ambank, samalah juga kalau syed mokhtar nak pi umrah, dia kena mintak orang sponsor dia, pasal nanti kalau di pergi dengan duit dia sendiri, saifuddin akan tuduh syed mokhtar pakai duit yayasan untuk buat belanja pi umrah...

Korang fikir-fikirlah apa punya jenis bodoh pemimpin pkr macam tu....

6 comments:

Anonymous said...

Saipuddin Nasution ni memang bangang...orang Machang pun punya baingai...boleh undi manusia bangan ini.Mungkin mkan pujuk rayu bini pudin yg pandai pujuk isterinya.Pudin2....telornya brtuah la.

praha2 said...

eden mintak saifudin pi lah tengok tengok oran ket macang tu. jangan lah hal oran berado dipertikaikan. oran dimacang tu perlu bantuan apo tah lagi la ni musim banjir. ado yang kono berpindah. ekou dikl tak lah susah tapi oran yang pilih kou susah.
apo tang air kotor. belo lah oran macang. eden pun tak setuju dongan isu nfc tu dah den cap dah "conflict of interest" cukup dah. jangan oran nak buet amal ibadah pulo jadi coretan. nanti dibalas olih Allah swt. apo oram buet tu antaro dio dongan Allah swt. bukan saifudin yang monontukan. Allahuakbar.

Anonymous said...

inilah bangangnya orang kita. Kalau CEO tu betul ikhlas nak gi umrah bayarlah dgn duit sendiri bukannya guna peruntukkan syarikat yang mana dananya berasal dari duit rakyat.Ingatlah Allah itu maha mengetahui setiap sesuatu yg kita kerjakan. Takutlah kepadaNYA bukan nya kepada manusia dan janganlah kita tergadai kerana keutungan dunia yang tiada nilai bagiNYA

Anonymous said...

janganlah guna duit syarikat untuk bayar gaji sendiri dan bayar gaji pekerja jika tau duit itu kerajaan bagi pinjaman kat syarikat kita...
peruntukkan antaranya:

1-gaji
2-elaun
3-overtime
4-cari pasaran
5-promosi
6-keraian,jamuan,sambutan,hadiah,
sumbangan,derma,pelaburan,
simpanan,umrah dan haji

ingat tu...syarikat kita bukan milik kita!!!

Anonymous said...

memang bangang sipuding nie

Anonymous said...

ANON 1.16 NIE PUN SATU GENG DGN SAIFUDIN JUGAK KOT...1)DIA PERGI UMRAH PAKAI DUIT SYARIKAT KERANA NAK CARI PELABURAN KAT ARAB SAUDI ALANG2 DAH SAMPAI SANA BUATLAH UMRAH SEKALI.....MANA2 SYARIKAT PUN AKAN SPONSOR JIKA ADA INVESTMENT TRIP.2)DUIT TUE DAH JADI DUIT SYARIKAT DIA LAH WALAUPUN DUIT TUE DUIT PINJAMAN...MACAM KO PINJAM BANK JUGAKLAH....LEPAS KO DAH LULUS PINJAMAN DAN TUKAR HAK MILIK DUIT TUE KO PUNYALAH HAHAHHAHAHHAHA